بودجه شهرداری کرج در عید غدیر باید در مسیر تربیت و آموزش صرف شده باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای عید غدیر خم باید در مسیر تربیت و آموزش هزینه شده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علیرضا سعیدی امروز _ یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه، در صد و بیستمین صحن علنی شورای شهر کرج، درباره آئین عید غدیرخم در مرکز استان البرز، اظهار کرد: فعالیت‌های مدیریت شهری در عید غدیر امسال نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر بود و قابل قدردانی است.

وی افزود: امسال شاهد بودیم برنامه‌های عید غدیر مفهومی‌تر برنامه‌ریزی شده است، البته باید تلاش کنیم تا مفهوم ولایت و تحکیم بیعت با ولایت در سال‌های بعدی بیشتر نمایان شود.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج به آتش‌بازی ایام عید غدیر اشاره و خاطرنشان کرد: زمان نماز مغرب و عشاء بعضی مساجد به آتش‌بازی و آلودگی صوتی آن اعتراض کردند که انتظار می‌رود در مناسبت‌های بعدی با در نظر گرفتن این نوع دیدگاه‌ها برنامه‌ریزی انجام شد.

سعیدی با تاکید بر اینکه مفهوم غدیر به خودی خود بزرگ و قابل اتکا است، تصریح کرد: جشن عید غدیر در بعضی از شهرها به خوبی برگزار شد و کار پرمحتوایی بود، اینکه واقعه غدیر و خطبه غدیر بازخوانی شود بسیار مهم است و می‌توان در این راستا مسابقاتی را طراحی کرد.

وی تاکید کرد: معاونت فرهنگی باید گزارش عملکرد جامعی ارائه کند تا بدانیم بودجه در مسیر تربیت و آموزش صرف شده است. سیاست ما در کمیسیون بر این بود که مراسم جشن در محلات را زنده کنیم و امیدواریم سال آینده رفتار و عملکرد بهتری داشته باشیم.

کد خبر 673806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.