سرویس‌دهی ۸ دستگاه ون در خطوط کم‌مسافر اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به مصوبه کمیته خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی مبنی بر سرویس‌دهی هشت دستگاه ون در خطوط ۳۲ و ۶۱، گفت: این خطوط مسافران کمی دارد و با توجه به وجود معابر کم‌عرض، در راستای ارتقای بهره‌وری و خدمت‌رسانی مطلوب، ون جایگزین اتوبوس شد.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به مصوبه کمیته خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی، خطوط ۶۱ و ۳۲ از روز جمعه، سی‌ام تیرماه با استفاده از ون سرویس‌دهی خواهد شد.

وی با اشاره به مسیر خط شماره ۶۱ گفت: این خط از میدان آزادی آغاز می‌شود و با عبور از کوی امام جعفرصادق (ع)، به کوی سپاهان می‌رسد که برای این خط چهار دستگاه ون در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: همچنین خط شماره ۳۲ از مبدا مجموعه مسکونی ۲۲۰ دستگاه هوانیروز آغاز می‌شود و با عبور از خیابان هزار جریب به میدان آزادی می‌رسد که چهار دستگاه ون در این خط سرویس‌دهی می‌کند.

وی اضافه کرد: خطوط ۳۲ و ۶۱ تعداد مسافر کم دارد و با توجه به معابر کم‌عرض آن، در راستای ارتقای بهره‌وری و خدمت‌رسانی مطلوب، ون جایگزین اتوبوس شد.

کد خبر 673786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.