اداره امور قراردادها در شهرداری همدان تشکیل شود

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر همدان تشکیل اداره امور قراردادها در شهرداری را ضروری دانست و گفت: فراهم کردن بستری برای ایجاد ارتباط منطقی و شفاف میان پیمانکاران با شهرداری بخشی از وظایف مهم واحد امور قراردادهای شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی کرباسیان امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: اداره امور قراردادها ۲۲ مدل قرارداد با موضوعات مشخص دارد که تشکیل این اداره می‌تواند فرایند قراردادهای شهرداری را شفاف کند و روند آن را تسریع کند.

وی با تاکید بر اینکه مباحث حقوقی و مالی از حساسیت بالایی برخوردار است، افزود: با تشکیل اداره امور قراردادها در شهرداری، واحد حقوقی می‌تواند بیشتر به پرونده‌های تخصصی از جمله اختلافات رسیدگی کند و اداره امور قراردادها در حوزه‌های درآمد و املاک را دست خود داشته باشد.

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستری برای ایجاد ارتباط منطقی و شفاف میان پیمانکاران با شهرداری، بخشی از وظایف مهم واحد امور قراردادهای شهرداری است.

وی ادامه داد: این اقدامات، امکان استفاده شهرداری از توان پیمانکاران برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را مهیا می‌کند.

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به تسریع روند قراردادها و اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: در این راستا لازم است پیرامون بخشی از قراردادها به مدیران مناطق تفویض اختیار شود و شهردار مرکزی باید با اعتماد به مدیران مناطق امور را تفویض اختیار کند.

کد خبر 673743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.