بیرق عزای حسینی امروز در میدان استقلال اصفهان به اهتزاز درمی‌آید

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: آیین اهتزاز بیرق عزای حسینی امروز (یکشنبه) در میدان استقلال اصفهان با تجلیل از جوانان منتخب حسینی محلات این منطقه برگزار می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: در این ماه برنامه‌ریزی‌های زیادی برای برگزاری عزاداری، روضه‌خوانی، برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و قرآنی در اصفهان و نیز مناطق مختلف تدارک دیده شده است که منطقه دو شهرداری اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: برپایی موکب، مشکی‌پوش کردن معابر و گذرها، برپایی مراسم مداحی و نمایشگاه‌های مرتبط از جمله برنامه‌های فرهنگی دهه اول محرم است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه طی انجام مراسمی بیرق عزای حسینی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ در میدان استقلال به اهتزاز درخواهد آمد، تصریح کرد: سال گذشته با حضور هیئت‌های مذهبی و تجلیل از پیر غلامان حسینی منطقه، این پرچم به اهتزاز درآمد و امسال با تجلیل از منتخبان جوانان حسینی محلات منطقه، این مراسم برگزار خواهد شد.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: شهرداری منطقه دو تمام توان خود را خواهد گذاشت تا مراسم محرم با کیفیت، رعایت تمام جوانب و با حضور جوانان برگزار شود.

کد خبر 673736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.