جانمایی ۲۵۰ سازه فلزی برای برپایی موکب، بنر و خیمه اباعبدالله‌الحسین(ع)

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: این اداره کل تا بیست‌و پنجم تیرماه سال جاری نسبت به‌صدور مجوز برپایی موکب و خیمه عزاداری اقدام به جانمایی حدود ۲۵۰ مکان به‌منظور نصب سازه، داربست برای نصب بنر، خیمه عزاداری و ایستگاه صلواتی کرده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نزدیک‌شدن ماه محرم و برپایی موکب‌ها و خیمه‌های عزاداری حضرت امام حسین (ع) در سطح شهر اصفهان اظهار کرد: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری این کلان‌شهر تا بیست‌وپنجم تیرماه سال جاری نسبت به‌صدور مجوز برپایی موکب و خیمه عزاداری اقدام به جانمایی حدود ۲۵۰ مکان به‌منظور نصب سازه داربست برای نصب بنر، خیمه عزاداری و ایستگاه صلواتی کرده است.

وی با اشاره به موقعیت مکانی درخواست‌ها افزود: بهترین و مناسب‌ترین محل برای برپایی موکب‌ها جانمایی می‌شود و پس از صدور مجوز، از طرف شهرداری امکاناتی نظیر آب و برق در اختیار هیئات متقاضی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به سامانه «میز خدمت صدور مجوزهای مراسم ملی و مذهبی»، مجوز برپایی ایستگاه صلواتی و نصب سازه داربست تصریح کرد: هیئت‌ها و موکب‌داران می‌توانند با وارد کردن اطلاعات و ثبت درخواست خود در این سامانه، مجوز نصب سازه مد نظر را پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، دریافت کنند.

وی ادامه داد: از مزایای این سامانه می‌توان به جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی، جانمایی مکان مناسب و تسریع و تسهیل برای دریافت مجوز برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی و پذیرایی بهتر توسط موکب‌داران اشاره کرد.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی از افتخارات ما و مجموعه شهرداری اصفهان است و از آن‌ها تقاضا می‌کنیم همکاری لازم را در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با مجموعه شهرداری این کلان‌شهر داشته باشند.

کد خبر 673712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.