تجلیل از مهمانداران متروی اصفهان در صحن علنی شورای شهر

در نودوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که امروز (یکشنبه) برگزار شد، از مهمانداران متروی این کلان‌شهر که در حوزه امربه‌معروف و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت‌ می‌کنند، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ میزبان مهمانداران مترو که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند، بودند.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در حاشیه تجلیل از بانوان مهماندار مترو اظهار کرد: در شرایطی بانوان مهماندار به کمک شهر آمدند که در آستانه نوروز با حجم مسافر روبه‌رو بودیم و آن‌ها بدون هیچ چشم‌داشت و قول و قراری، با انگیزه درونی و دغدغه دینی، فرهنگی و اجتماعی به عنوان مهماندار در متروی این کلان‌شهر فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: حضور مهمانداران در مترو بسیار مؤثر بود، به‌طوری که انعکاس ملی نیز پیدا کرد و دیگر شهرها نیز الگو گرفتند که نشان می‌دهد انتخاب عنوان و نوع خدمت مهمانداران در مترو شیوه و انتخاب درستی بوده است.

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در حاشیه تجلیل از این بانوان اظهار کرد: تقدیر از مهمانداران مترو در واقع تجلیل از بخشی از فعالان این عرصه است، چراکه ده‌ها گروه به صورت خودجوش در عرصه عفاف و حجاب در ایام مختلف در شهر فعالیت می‌کنند، حرکتی که هیچ برنامه‌ریزی از سوی نهاد رسمی و دولتی برای آن وجود ندارد، اما گروه‌های مردمی خوش درخشیدند.

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: این حرکت بانوان در حوزه عفاف و حجاب مصداق جهاد است، زیرا زمانی که با فضای سنگین رسانه‌ای روبه‌رو بودیم، حضور در این عرصه دل شیر می‌خواست که این اقدام جز با احساس تکلیف این بانوان، امکان‌پذیر نمی‌شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به مراتب شرایط برای فعالیت هموارتر است، لذا می‌طلبد که از زحمات همه گروه‌ها و بانوان در این عرصه تقدیر کنیم، زیرا زحمات آنها تأثیر مثبت بر شهر و استان داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با تجلیل از فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در زمانی که هیچ ساختاری وجود نداشت و دستورالعمل و ابلاغیه‌ای نبود، این عضو شورا پای کار ایستاد و برای تحقق این اتفاقات تلاش کرد.

کد خبر 673709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.