نایب‌قهرمانی ملی‌پوش ایران در پرتاب‌ نیزه / سهمیه پارالمپیک دوومیدانی ایران به ۱۳ رسید

کاروان پارادوومیدانی ایران تا این لحظه در رقابت‌های قهرمانی جهان به هفت مدال رسیده و ۱۳ سهمیه پارالمپیک توسط ملی‌پوشان کشورمان به‌دست آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان که به‌میزبانی پاریس برگزار می‌شود و در هفتمین روز از این مسابقات نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند که در رقابت پرتاب نیزه کلاس F13، علی پیروج با ۶۳.۷۰ متر نایب‌قهرمان شد و سجاد نیک‌پرست با ۵۹.۶۹ متر در رده چهارم ایستاد. این دو ورزشکار دو سهمیه دیگر برای بازی‌های پارالمپیک پاریس کسب کردند.

همچنین سیدعلی‌اصغر جوانمردی، نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه کلاس F35، با ثبت رکورد ۱۵.۰۹ متر در رده چهارم جهان ایستاد و موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شد.

در دیگر بازی‌های پارادوومیدانی قهرمانی، میلاد رمضانی در فینال دوی ۴۰۰ متر کلاس T20، با زمان ۴۷.۸۰ ثانیه رکورد آسیا را شکست و پنجم شد و از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماند.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان تا دوشنبه _بیست‌وششم تیرماه_ در پاریس ادامه دارد؛ کاروان ایران تاکنون هفت مدال و ۱۳ سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کرده است.

کد خبر 673707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.