دلیل انتقال گوندوغان از منچسترسیتی به بارسلونا فاش شد

ایلکای گوندوغان توضیح داد که چرا از منچسترسیتی به بارسلونا پیوسته است و اعلام کرد که می‌خواهد به پیشرفت جوانان باشگاه کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایلکای گوندوغان پس از کسب سه‌گانه در فصل گذشته تحت هدایت پپ گواردیولا، سیتی را ترک کرد و با پایان قراردادش در ورزشگاه اتحاد به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست.

وی توضیح داده که برای حضور در چنین تیم جوانی‌، هیجان‌زده است و قصد دارد به بازیکنانی مانند گاوی، پدری و آنسو فاتی کمک کند تا به پتانسیل کامل خود برسند.

گوندوغان پس از ورود به بارسلونا گفت: "این یک رؤیا است که به حقیقت پیوسته است. به یاد می‌آورم که کودک بودم و بارسا را زیر نظر پپ و (فرانک) رایکارد تماشا می‌کردم و از آن زمان تقریباً همه موضوعات باشگاه را رصد می‌کنم. بدیهی است که من، چند بار در استادیوم حاضر بوده‌ام، اینجا بازی کرده‌ام، همچنین به عنوان تماشاگر نیز به نیوکمپ آمده‌ام. اکنون بسیار احساس غرور می‌کنم و بسیار خوشحالم که بخشی از این باشگاه هستم."

"من، انتظار انجام فوتبال عالی دارم، فکر می‌کنم پتانسیل زیادی در تیم وجود دارد، ما تیم بسیار جوانی داریم و امیدوارم بتوانم با تجربه خود، به بازیکنان جوان کمک کنم تا آنها را به سطح بالایی برسانم، بارسلونا پتانسیل زیادی دارد، ما فقط باید آن را در فصل آینده نشان دهیم و به همین دلیل هم آمدم، من سرشار از انگیزه و فداکاری هستم."

در حالی که سیتی در فصل گذشته همه جام‌ها را به‌دست آورد بارسلونا نیز به همان اندازه در لالیگا موفق بود و با اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به رئال مادرید رده دومی، عنوان قهرمانی را به‌دست آورد.

گوندوغان، عنوان قهرمانی لیگ را در انگلیس و آلمان به دست آورده است و قصد دارد جام لالیگای اسپانیا را نیز، به کابینه بزرگ خود اضافه کند. بارسلونا در پیش‌فصل با تیم‌هایی مانند یوونتوس، آرسنال و تاتنهام بازی خواهد کرد و گوندوغان امیدوار است که در این بازی‌ها حضور داشته باشد.

کد خبر 673692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.