حریق در انبار داروی خیابان ۱۷ شهریور / بنگاه معاملات ملکی در رباط دوم طعمه حریق شد

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از رخداد دو حادثه حریق در انبار داروی خیابان ۱۷ شهریور و بنگاه معاملات ملکی خیابان رباط دوم خبر داد.

سرآتشیار محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۰۳:۰۰ بامداد امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ وقوع حریق در انبار دارو واقع در خیابان ۱۷ شهریور، به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ‌های عملیاتی از ایستگاه‌های شماره شش، ۱۸ و ۲۶ به محل حادثه، افزود: با اقدام سریع آتش‌نشانان، حریق اطفا و از گسترش آن به طبقه فوقانی که دو واحد مسکونی بود، جلوگیری شد. این حادثه خسارت جانی نداشت و علت رخداد آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

حریق در تراس طبقه اول بنگاه معاملات ملکی

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۰:۱۵ روز گذشته _شنبه بیست‌وچهارم تیرماه_ وقوع حریق در تراس طبقه اول بنگاه معاملات ملکی واقع در خیابان رباط دوم به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره شش به محل حادثه، ادامه داد: با اقدام به موقع آتش‌نشانان حریق اطفا و از گسترش آن داخل مغازه جلوگیری شد.

کد خبر 673678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.