عملیات خاک‌برداری پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی انجام شد

معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه تعریض بخشی از بزرگراه شهید خرازی گفت: تاکنون عملیات بتن‌ریزی اولین شمع‌های پروژه تعریض این بزرگراه، همچنین آرماتوربندی و سبدگذاری و عملیات خاک‌برداری آن انجام شده است.

ابراهیم آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل مطهری تا خیابان شهید اشرفی‌اصفهانی، به طول ۳۰۰ متر در هردو باند و در مجموع به طول ۶۰۰ متر است.

وی با بیان اینکه در هر باند یک خط عبور جدید به خطوط فعلی اضافه می‌شود، افزود: احجام کلی پروژه شامل عملیات حفاری شمع‌های سازه نگهبان که حدود ۱۴۲ شمع است. خاک‌برداری به طول ۱۵۰۰ متر مکعب و موضوعات و عناوین مختلف نیز شامل بتن‌ریزی، آرماتوربندی، اجرای دیوار، زیرسازی و روسازی معبر تازه تعریض‌شده و در نهایت اجرای آسفالت می‌شود.

عملیات خاک‌برداری پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی انجام شد

معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌دلیل حجم و شدت ترافیک عبوری در بزرگراه و انجام همزمان فعالیت عمرانی برنامه‌ریزی شده، برای جلوگیری از خلل در حرکت خودروها، همکاران ما در معاونت اجرایی به‌صورت شبانه‌روزی در پروژه در حال فعالیت هستند و بخش‌های اصلی پروژه در شیفت شب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه تعریض بخشی از بزرگراه شهید خرازی از هفته گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون عملیات بتن‌ریزی اولین شمع‌های پروژه تعریض این بزرگراه، همچنین آرماتوربندی و سبدگذاری و عملیات خاک‌برداری آن انجام شده است.

عملیات خاک‌برداری پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی انجام شد

آزادی اضافه کرد: از صبوری و همکاری شهروندان در اجرای این پروژه تشکر می‌کنیم و انتظار داریم در طول دوره خاک‌برداری برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در ساعات نیمه‌شب که بزرگراه خلوت‌تر است، به رانندگی در سرعت مجاز توجه داشته باشند.

کد خبر 673655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.