آغاز جلسه علنی مجلس / بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالی پس از دو هفته تعطیلات مجلس، امروز (یکشنبه) جلسه علنی خود را آغاز کردند که بررسی لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را در دستور کار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه علنی امروز _یکشنبهبیست‌وپنجم تیرماه_ مجلس شورای اسلامی با وجود حدنصاب نرسیدن تعداد نمایندگان، با حضور ۲۰۴ نماینده و به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آغاز شد.

در نشست امروز قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی، طرح تأسیس سازمان ملی اقامت و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی دوغارون بررسی شود.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی طبق اصل (۸۵) قانون اساسی و طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین برای دستور امروز صحن مجلس پیش‌بینی شده است.

همچنین انتخاب یک نفر از کمیسیون اقتصادی به عنوان عضو ناظر در هیئت امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات جهت عضویت در هیئت سه‌نفره اجرای قانون اصلاح تبصره (۴) ماده (۹۵) قانون محاسبات عمومی و انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان عضو ناظر در شورای عالی ورزش و تربیت‌بدنی نیز در دستور کار امروز صحن علنی مجلس است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است در جلسه علنی امروز لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را هم بررسی کنند.

کد خبر 673650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.