افتتاح ۱۰۰ میلیارد پروژه در سطح شهر نجف‌آباد / تجهیز و راه‌اندازی خانه کرامت

شهردار نجف‌آباد از راه‌اندازی خانه کرامت برای نخستین‌بار در نجف‌آباد خبر داد و گفت: پروژه‌های شاخص و محله‌محور در مناطق پنج‌گانه شهرداری نجف‌آباد به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهری که هم مطالبه شهروندان بود و هم شهر نجف‌آباد نیاز مبرم به آن داشت، بهسازی آسفالت جاده نجف‌آباد-جوزدان است.

وی افزود: سال‌های متوالی بهسازی آسفالت جاده نجف‌آباد-جوزدان انجام نشده بود و با توجه به اینکه این جاده در حریم شهر واقع شده بود؛ لذا شهرداری ساماندهی آن را در اولویت قرار نداده بود که با توجه به درخواست‌های مردمی، عملیات آسفالت اجرا شد.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: جاده نجف‌آباد- جوزدان به طول سه کیلومتر با ۵۸۰۰ تن آسفالت با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان تا پایان تیرماه آسفالت‌ریزی خواهد شد.

امامی از بهره‌برداری پروژه‌های شاخص و محله‌محور در مناطق پنج‌گانه شهرداری نجف‌آباد به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: بهسازی و روکش آسفالت جاده نجف‌آباد- جوزدان، بازسازی و تکمیل فرهنگ‌سرای فردوس، تکمیل خیابان و چهارراه آیت‌الله شمالی و ساماندهی و تکمیل چهارراه معلم از جمله این پروژه‌ها است.

وی از تجهیز و راه‌اندازی خانه کرامت (ساماندهی کودکان کار) و نخستین خانه متکدیان و کودکان کار در شهرستان نجف‌آباد خبر داد و گفت: نصب بیش از ۷۰ ایستگاه اتوبوس در معابر اصلی مناطق پنج‌گانه، تکمیل فاز دوم بوستان زندگی شرقی، خرید بالابر آتش‌نشانی به ارتفاع ۲۷ متر، روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی مناطق پنج‌گانه و افتتاح تعداد بسیاری از پروژه‌های محله‌محور انجام می‌شود.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه یکی از قسمت‌های عمده درآمدی کلان‌شهرها از محل ارزش افزوده است، خاطرنشان کرد: با پرداخت عوارض ارزش افزوده، مدیریت شهری می‌تواند در پویاتر کردن شهر و انجام پروژه‌ها، موفق‌تر عمل کند.

کد خبر 673636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.