نیروگاه زباله‌سوز ساری برای سفر دوم رئیس‌جمهور به مازندران افتتاح شود

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر دوم رئیس‌جمهور به استان مازندران در راه است و انتظار داریم نیروگاه زباله‌سوز ساری در آستانه این سفر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی بابایی کارنامی شامگاه_ شنبه بیست‌وچهارم تیرماه_ در جلسه بررسی پروژه‌های اولویت‌دار شهر ساری که با حضور معاون استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلام شهر ساری صورت گرفت، اظهار کرد: اگر به جای معاونت عمرانی استاندار بودم اتاق کارم را به زباله‌سوز ساری انتقال می‌دادم تا در آستانه سفر رئیس‌جمهور به مازندران این زباله‌سوز در اولویت مدیران استان قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه زباله‌سوز ساری ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن نیاز به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار جدید است، افزود: نمایندگان مردم ساری انتظار دارند این پروژه هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت پسماند استان‌های شمالی را به عنوان اولویت خود معرفی کرده و از این رو باید به این حوزه توجه جدی صورت گیرد، بیان کرد: این خواسته شهروندان ساروی است که معضل پسماند آن‌ها پس از سه دهه به پایان برسد.

وی با بیان اینکه با همگرایی مدیران استانی تلاش می‌کنیم برای آینده تصمیمات راهبردی بگیریم، بیان کرد: امروز همه اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیاز به یک برنامه مدون برای شهر را احساس کرده‌اند و خواستار مشارکت همه نهادها و دستگاه‌ها هستند.

بابایی کارنامی با بیان اینکه مساله ساخت‌وسازهای محدوده شهر ساری و سازماندهی نیروی انسانی شهرداری ساری از مهم‌ترین دغدغه‌های پیش رو است، عنوان کرد: در بسیاری از موارد باید این مساله که چرا بودجه شهرداری ساری هدررفت دارد را بررسی کنیم.

کد خبر 673617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.