تراکتور پس از اردوی ۲ هفته‌ای به ایران برمی‌گردد

تیم فوتبال تراکتور تبریز که به‌مدت دو هفته اردوی پیش‌فصل خود را در ترکیه برگزار کرد، پس از انجام آخرین بازی تدارکاتی، فردا به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاگردان پاکو خمز اسپانیایی در سومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آماده‌سازی ترکیه، امروز_ شنبه بیست‌وچهارم تیرماه_ از ساعت ۱۱:۳۰ (به‌وقت ایران) به مصاف سوکلیا مولداوی رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان دیار آذربایجان به اتمام رسید.

مهدی هاشم‌نژاد در دقایق پایانی بازی روی پاس عرضی سعید آقایی، تک گل بازی را به ثمر رساند و صفا هادی نیز به دلیل سرماخوردگی در این دیدار بازی نکرد.

گفتنی است، تراکتور در دو دیدار تدارکاتی اخیر خود در این اردو برابر دوتیم اورنبورگ روسیه و آنا دمیر اسپور ترکیه به ترتیب مساوی (سه بر سه) و باخت (سه بر صفر) را تجربه کرده بود. اردوی ۱۴ روزه آماده‌سازی شاگردان پاکو خمس، یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه به اتمام می‌رسد و کاروان تیم تراکتور به کشور باز می‌گردد.

تی‌تی‌ها خود را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال که از دوازدهم مردادماه آغاز خواهد شد آماده می‌کنند، این تیم همچنین سی‌ویکم مردادماه در مرحله‌ی پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار دو تیم باشوندارا کینگز بنگلادش و شارجه امارات خواهد رفت.

کد خبر 673603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.