کار در رادیو و رسانه عشق می‌خواهد

مدیر مجموعه صدای شهر ارتباط به موقع با مسئولان شهری و انعکاس مطالبات آن‌ها را مهمترین دغدغه فعالیت خود در این مجموعه دانست و گفت: از این شغل راضی هستم؛ کار در رادیو و رسانه عشق می‌خواهد.

به گزارش ایمنا، پویا الهامی به مناسبت ورود به پانزدهمین سال مجموعه صدای شهر اظهار کرد: مؤثرین زمان برای حل مسائل مردم و ارتباط آن‌ها برنامه‌هایی است که شهردار اصفهان در آن حضور دارد. صحبت‌های شهردار اصفهان چهارشنبه‌ها یک هفته در میان ساعت ۱۳:۱۰ از امواج رادیو اصفهان پخش می‌شود.

وی افزود: اتفاقات خوبی در دوره مدیریت ششم افتاده است؛ تمام تلفن‌هایی که به برنامه زده می‌شود به صورت مکتوب به دفتر شهردار ارجاع داده می‌شود و شهردار تمام آن‌ها را بررسی می‌کند و در دستور کار قرار می‌دهد تا مدیران مربوط به مشکلات رسیدگی کنند.

مدیر مجموعه صدای شهر ادامه داد: در طول شبانه‌روز در شش نوبت همراه و هم قدم مردم برای پیگیری مشکلات هستیم ۱۷:۵، ۱۱:۲۰،۱۶:۲۵، ۱۰:۱۰، ۴۵: ۸ و ۴۵: ۱۹ ساعاتی است که مردم می‌توانند شنونده برنامه صدای شهر. باشند.

وی تاکید کرد: در دوره جدید شنیدن مطالبات جدید را در اولویت کار خود قرار دادیم و سعی کردیم برنامه‌ها از ساختار یکنواخت که فقط ارتباط تلفنی با مسئولان و گزارش عملکرد بوده است فاصله بگیرد.

الهامی خاطرنشان کرد: اضافه شدن بخش‌های نمایشی و خبری، بخش‌های آشنایی با میراث ناملموس اصفهان و مسابقه‌های محله‌ها در این برنامه در دستور کار قرار گرفته است و در قالب این برنامه‌ها قصد داریم اصفهان را به همشهریان بیشتر نشان دهیم.

وی ارتباط به موقع با مسئولان شهری و انعکاس مطالبات آن‌ها را مهمترین دغدغه فعالیت خود در این مجموعه دانست و گفت: از این شغل راضی هستم؛ کار در رادیو و رسانه عشق می‌خواهد.

مدیر مجموعه صدای شهر از مدیران قبلی و با سابقه تشکر کرد و یاد و خاطره آقای غزالی از گویندگان رادیو را گرامی داشت.

منبع: روزنامه اصفهان زیبا

کد خبر 673588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.