آرسنال بالاخره ستاره لیگ‌برتر را به خدمت گرفت

آرسنال بالاخره با قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون پوند، دکلان رایس را از وستهام به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال آرسنال در نبرد با منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن دکلان رایس هافبک انگلیسی وستهام پیروز شد و امضای او را با پرداخت حدود ۱۰۵ میلیون پوند (۱۳۷ میلیون دلار) تضمین کرد.

رایس پس از ۹ سال حضور در وستهام، به گران‌ترین خرید تاریخ آرسنال تبدیل شد. این ستاره، از نیکلاس پپه که در تابستان ۲۰۱۹ حدود ۷۲ میلیون پوند (۸۳ میلیون یورو / ۹۴ میلیون دلار) هزینه داشت، پیشی گرفت.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال گفت: "ما واقعاً خوشحالیم که دکلان به ما ملحق می‌شود. او بازیکنی با توانایی فوق‌العاده بوده که سطح بالایی در لیگ برتر و تیم ملی انگلیس از خودش نشان داده است. در حال‌حاضر، دکلان، کیفیتی بسیار زیاد برای باشگاه به ارمغان می‌آورد، او یک استعداد استثنایی است که پتانسیل موفقیت در اینجا را دارد.

دکلان تنها با ۲۴ سال سن، تجربه زیادی در لیگ‌برتر دارد. او کاپیتان تیم بسیار خوب وستهام بوده و همانطور که همه دیدیم، اخیراً یک جام اروپایی را بالای سر برده است. مسئولیت و نقشی که این مرد بر عهده گرفت، بسیار چشمگیر بوده و واقعاً از اینکه چنین ستاره‌ای به ما می‌پیوندد هیجان‌زده هستیم. "

توپچی‌ها درحالی‌که به تور پیش فصل خود ادامه می‌دهند، از آمدن رایس و مدافع آژاکس، یورین تیمبر، به باشگاه استقبال می‌کنند.

کد خبر 673576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.