پس از رنسانس ظلم بزرگی به بشریت روا شد

شهردار اصفهان با بیان اینکه پس از رنسانس ظلم بزرگی به بشریت روا شد، گفت: در این تفکر آغاز و پایان بشر را تحت عناوین اومانیسم و سکولاریسم به حاشیه بردند و به انحراف کشاندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ شنبه بیست‌وچهارم تیرماه در آئین «هم آینه» و امضای تفاهم‌نامه همکاری تخت فولاد و باغ رضوان اصفهان، اظهار کرد: حقیقت هستی، حقیقتی پیوسته و زنجیروار است؛ «انا لله و انا الیه راجعون» یعنی اینکه آغاز و پایانی برای ماست و این کاملاً مشخص و هویدا است.

وی با بیان اینکه پس از رنسانس ظلم بزرگی به بشریت روا شد، خاطرنشان کرد: در این تفکر آغاز و پایان بشر را تحت عناوین اومانیسم و سکولاریسم به حاشیه بردند و به انحراف کشاندند.

به گفته شهردار اصفهان، در این تفکر تنها به حال افراد و زندگی او در همین دنیا تکیه و تمرکز کردند بنابراین آن نگاه فلسفی، آغاز یک انحراف بزرگ و در مسیر تکامل بشر بود و کار را به جایی رساند که انسان نه گذشته‌ای و نه آینده‌ای دارد.

وی افزود: یاد آخرت در ادبیات روایی ما از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین اذکار و اعمال است.

قاسم‌زاده تصریح کرد: باید پدیده مرگ را شناخت و برای آن برنامه داشت؛ در واقع باید به دنبال این بود که در این مسیر باید چه کرد تا با دست پرتری به دیار باقی شتافت.

وی تاکید کرد: انسان‌ها چه خوب و چه بد این مسیر را طی می‌کنند اما مهم این است که با چه توشه‌ای به انتها می‌رسیم.

به گزارش ایمنا، مجموعه تخت فولاد و سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به منظور هم‌افزایی و برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات مشترک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کد خبر 673553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.