دستگیری مجرم فراری حین ورود به کشور پس از ۱۰ سال

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت: یک مجرم فراری که ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت، حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف و تیزهوشی بالای خود یک مجرم فراری که ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت را حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: این فرد در سال ۹۲ به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت زنی را مجروح و پس از رها کردن وی به صورت غیرقانونی و با هویت جعلی از کشور خارج شده، به مدت ۱۰ سال در کشور اتریش اقامت داشته و با اخذ ویزای جهانگردی به مدت اقامت ۹۰ روزه وارد ایران شده بود که با هوشیاری مأموران مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به جرم خود اعتراف کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد مذکور به جرم مجروح کردن یک شهروند و خروج غیرقانونی از کشور با هویت جعلی، ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 673532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.