درخشش نمایندگان اصفهانی دوومیدانی و پارادوومیدانی در مسابقات آسیایی و جهانی

در چارچوب رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا و پارادوومیدانی قهرمانی جهان، سه مدال رنگارنگ و دو سهمیه المپیک پاریس توسط ملی‌پوشان اصفهانی به‌دست آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا از روز بیست‌ویکم تیرماه آغاز شده است و تا بیست‌وپنجم تیرماه ادامه خواهد داشت. روز گذشته در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰ متر مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا فرزانه فصیحی، دونده دوهای سرعت تیم ملی دوومیدانی کشورمان موفق شد در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گیرد و مدال نقره را از آن خود کند.

بر همین اساس فصیحی موفق شد با ثبت زمان ۱۱.۳۹ ثانیه در جایگاه دوم قرار گیرد و دومین مدال تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات را کسب کند. همچنین حمیده اسماعیل‌نژاد دیگر نماینده کشورمان در این رقابت با ثبت حد نصاب ۱۱.۴۶ ثانیه در جایگاه چهارم قرار گرفت از رسیدن به مدال این مسابقات بازماند. در این رقابت ورزشکار سنگاپوری با ثبت زمان ۱۱.۲۰ ثانیه قهرمان شد و دونده کشور چین نیز با ثبت حد نصاب ۱۱.۴۰ ثانیه سوم شد.

همچنین در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب وزنه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا، مهدی صابری پرتاب‌گر اصفهانی تیم ملی دوومیدانی کشورمان موفق شد در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گیرد و مدال نقره را از آن خود کند. بر همین اساس صابری موفق شد با پرتابی به مسافت ۱۹.۹۸ متر در جایگاه دوم قرار گیرد و اولین مدال تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات را کسب کند.

چند روز قبل نیز رشید مسجدی ورزشکار اصفهانی تیم ملی، با ثبت رکورد ۸.۴۹ متر به مقام قهرمانی مسابقات جهانی فرانسه دست پیدا کرد و ضمن شکستن رکورد مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان، مدال طلا را بر گردن آویخت و سهمیه پارالمپیک پاریس را به‌دست آورد. همچنین علیرضا مختاری، دیگر نماینده اصفهانی تیم ملی با ثبت رکورد ۸.۲۶ متر در رده چهارم ایستاد و صاحب سهمیه پارالمپیک پاریس شده بود.

کد خبر 673505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.