عملیات سنگ‌فرش پروژه کف‌سازی مقابل گلستان شهدا رو به اتمام است

رئیس اداره عمران منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر پروژه سنگ‌فرش باند شمالی خیابان مقابل گلستان شهدا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان تیرماه امسال بهره‌برداری می‌شود.

ناصر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه سنگ‌فرش باند شمالی خیابان مقابل گلستان شهدا از اوایل سال جاری در دستور کار شهرداری قرار گرفت و پس از طراحی، پروژه آماده اجرا شد.

وی با بیان اینکه سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان به‌عنوان پیمانکار پروژه انتخاب و پروژه آغاز شد، افزود: زمان پیش‌بینی شده برای انجام عملیات نصب سنگ‌فرش و پروژه کف‌سازی مقابل گلستان شهدا حدود شش ماه بود که در قرارداد با پیمانکار، آن را به پنج ماه کاهش و در نهایت با افزایش اکیپ‌های اجرایی زمان را به دو ماه تقلیل دادیم.

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه سنگ‌فرش باند شمالی خیابان مقابل گلستان شهدا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: این پروژه تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه سنگ‌فرش پروژه کف‌سازی مقابل گلستان شهدا حدفاصل میدان شهید قاضی تا میدان بسیج ۳۰۰ متر طول دارد، خاطرنشان کرد: سطح این پروژه حدود ۳ هزار متر مربع، شامل خاک‌برداری، دال بتن مسطح و سنگ‌فرش از نوع جندق چیذرشده و سنگ گرانیت قرمز است.

کریمی با بیان اینکه مسیرهای عابر پیاده عرضی به‌صورت هوشمند در مسیر تعبیه شده است، گفت: درواقع عابر پیاده که از عرض خیابان عبور می‌کند، چراغ‌های هوشمند روشن می‌شود و زیبایی خاصی به پروژه می‌دهد.

وی با اشاره به اعتبارات پروژه سنگ‌فرش باند شمالی خیابان مقابل گلستان شهدا تصریح کرد: حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه این پروژه بود که از اعتبارات شهرداری منطقه شش اصفهان تأمین شد.

کد خبر 673483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.