نهایی‌سازی فاز اول فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه «اصنو»

راهبر ویژه واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به نهایی‌سازی فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه «اصنو» گفت: فاز اول در سامانه شهرسازی با موفقیت به اتمام رسید.

محمدحسین ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نهایی‌سازی فرآیند گواهی عدم خلاف در سامانه «اصنو» اظهار کرد: فاز اول در سامانه شهرسازی با موفقیت به اتمام رسید.

وی افزود: ایجاد زیرساخت‌های غیرحضوری شدن تمام خدمات واحد شهرسازی الکترونیک، از اولویت‌های کاری این واحد است، در این راستا، بررسی فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه «اصنو» از اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری در دستور کار واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری قرار گرفت و طی جلسات متعدد این واحد، تیم پشتیبان شرکت پیمانکار و واحد کمیسیون ماده، مقدمات این پیاده‌سازی بررسی شد.

راهبر ویژه واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در فاز اول، فرایند تست پیاده‌سازی در زیرسامانه شهرسازی با موفقیت انجام شد و با توجه به پیشرفت ۵۰ درصدی تست فرایند فوق در زیرسامانه کمیسیون ماده ۱۰۰ در فاز دوم، به‌زودی شاهد پیاده‌سازی کامل فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه «اصنو» خواهیم بود.

کد خبر 673463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.