سپاهان باشگاه بزرگ و پرافتخاری است / در همه جام‌ها درخشان ظاهر می‌شویم

وینگر جدید تیم سپاهان گفت: همیشه سپاهان را رصد می‌کردم و زمانی که در اصفهان حضور داشتم، بسیار این تیم را دوست داشتم و امیدوارم با کمک یکدیگر، در همه جام‌ها درخشان ظاهر شویم.

به گزارش ایمنا، احسان پهلوان با اشاره به حضور دوباره‌اش در تیم سپاهان و بازگشت به اصفهان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که دوباره به سپاهان برگشتم. من اصفهان و باشگاه سپاهان را خانه خودم می‌دانم و امیدوارم که امسال بازی‌های درخشان برای سپاهان انجام دهیم و در همه رقابت‌ها به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به دلایل حضورش در سپاهان افزود: من پیش‌تر در اصفهان حضور داشتم و شرایط سپاهان را دیده بودم و این موضوع برای من در انتخاب این تیم بزرگ بسیار تأثیرگذار بود. سپاهان باشگاه بزرگ و پرافتخاری است و با فکر باز، تصمیم به حضور در این باشگاه پرافتخار گرفتم.

وینگر جدید تیم سپاهان با اشاره به تجربه کار کردن با سرمربی پرتغالی سپاهان تصریح کرد: مورایس مربی بادانش و بزرگی است که وارد ایران شده است، در روزهای گذشته ارتباط خوبی با این مربی برقرار کرده‌ام و از شرایطم در سپاهان بسیار راضی هستم و امیدوارم در ادامه مسیر هم به باشگاه برای موفقیت کمک کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان باشگاهی است که همیشه برای قهرمانی تلاش کرده است. برای موفقیت در مسابقات لیگ برتر باید از ابتدای مسابقات شروع قدرتمندی داشته باشیم تا در تک‌تک بازی‌ها به موفقیت برسیم.

پهلوان با اشاره به شرایط باشگاه سپاهان ادامه داد: این باشگاه امکانات قابل توجهی دارد و ورزشگاه نقش‌جهان و سایر زیرساخت‌ها و سخت‌افزار این باشگاه در بین باشگاه‌های ایران زبانزد است. هواداران سپاهان همواره این تیم را حمایت کرده‌اند و سپاهان همواره برای قهرمانی می‌جنگیده است.

وینگر جدید طلایی‌پوشان در خصوص این باشگاه گفت: من همیشه سپاهان را رصد می‌کردم و زمانی که در اصفهان حضور داشتم، بسیار این تیم را دوست داشتم و امیدوارم با کمک یکدیگر، در همه جام‌ها درخشان ظاهر شویم.

این هافبک سپاهانی‌ها خطاب به هواداران طلایی‌پوش تیم اصفهانی گفت: هواداران عزیز سپاهان، من به این تیم آمده‌ام تا با تمام توان برای این باشگاه بزرگ تلاش کنم و امیدوارم با حمایت شما، بتوانیم این راه را ادامه دهیم و مطمئنم که با تلاش یکدیگر، باشگاه و هواداران سپاهان، فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 673448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.