۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
پایان داستان لوریس و تاتنهام

سنگربان فرانسوی تیم تاتنهام به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فابریتزیو رومانو، هوگو لوریس دروازه‌بان فرانسوی به درهای خروجی تاتنهام بسیار نزدیک شده است.

باشگاه تاتنهام طی بیانیه‌ای اعلام کرد که لوریس اجازه دارد تا در تور پیش‌فصل تاتنهام شرکت نکند تا درخواست‌ها از باشگاه‌های مختلف برای جذب خود را بررسی کند.

جذب یک دروازه‌بان توسط باشگاه لندنی در ابتدای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات و بالا رفتن سن لوریس این نوید را می‌دهد که او و تاتنهام به آخر خط رسیده‌اند. سن بالای لوریس، مدیران تاتنهام را مجاب کرد تا در این پنجره به سراغ ویکاریو، دروازه‌بان ۲۶ ساله امپولی بروند و او را جذب کنند.

اختلاف سنی لوریس و ویکاریو نزدیک به ۱۰ سال است.

هوگو لوریس، کاپیتان و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه تاتنهام پس از ۱۱ فصل حضور متوالی در این باشگاه، به احتمال زیاد از تاتنهام جدا خواهد شد. بزرگترین دستاورد فوتبالی این بازیکن قهرمانی با تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان کاپیتان و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تاتنهام در سال ۲۰۱۹ است.

کاپیتان فرانسوی تاتنهام که بعد از شکست تلخ تیمش مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی در ۳۶ سالگی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، حالا با آمدن بیانیه باشگاه تاتنهام و از راه رسیدن دروازه‌بان جدید، شاید به فکر خداحافظی از فوتبال بیفتد.

کد خبر 673422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.