مقام دوم مسابقه تلویزیونی هماهنگ به گروه سرود کانون ولی‌عصر (عج) میناب رسید

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، از کسب مقام دوم مسابقه تلویزیونی هماهنگ توسط گروه سرود «سردار آسمانی» کانون فرهنگی هنری ولی‌عصر (عج) شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اسلام خواجه‌ای اظهار کرد: گروه سرود «سردار آسمانی» کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) شهرستان میناب که به مرحله فینال مسابقه تلویزیونی هماهنگ راه یافته بود، مقام دوم این مسابقه را از آن خود کرد.

وی افزود: ساعت ۲۲ جمعه، بیست‌وسوم تیرماه قسمت سی‌ودوم مسابقه تلویزیونی هماهنگ (فینال) برگزار و از شبکه افق سیما پخش شد و گروه سرود «سردار آسمانی» کانون فرهنگی هنری ولی‌عصر (عج) میناب مقام دوم را به دست آورد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: گروه سرود کانون فرهنگی هنری ولی‌عصر (عج) در قسمت ۳۰ برنامه تلویزیونی هماهنگ، اجرای هنرمندان گروه سرود سردار آسمانی میناب از شبکه نسیم پخش شد که با اجرای دیدنی و درخشان، در این برنامه توجه داوران را به خود جلب کردند و با این اجرا توانستند به مرحله نهایی صعود کنند.

خواجه‌ای ضمن تبریک این درخشش به اعضای کانون فرهنگی هنری ولی‌عصر (عج) میناب گفت: برنامه تلویزیونی هماهنگ یک مسابقه سرود است که در آن گروه‌هایی از سراسر ایران در قالب اجرای زنده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 673416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.