تمهیدات ویژه مدیریت شهری اصفهان برای ایام محرم / برای برگزاری مراسم مذهبی کنار مردم هستیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه برای هرچه بهتر برگزارشدن مراسم‌ ماه محرم در کنار مردم هستیم، گفت: شهرداری در راستای تأمین اتوبوس برای هیئت‌های مذهبی، تأمین ایمنی جلسات با فعالیت نیروهای آتش‌نشانی و نظافت شهر با حضور پاکبانان در کنار مردم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌وچهارم تیرماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: هفته گذشته در شهر شاهد برگزاری جشن‌های عید غدیر و شور و شوق فراوان بودیم؛ همه افراد به هر شکلی به کمک آمدند که در نوع خود فوق‌العاده بود.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان هیئت‌های مذهبی اذعان داشتند که جشن‌های عید غدیر امسال بی‌سابقه بود و هیچ سالی جشن‌های عید غدیر را به این باشکوهی در شهر نداشتیم، افزود: به دلیل ارادتی که مردم به اهل بیت (ع) دارند، در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه در ایام محرم، فاطمیه و نیمه شعبان یا عید غدیر انگیزه عجیبی برای عرض ارادت به اهل‌البیت (ع) دارند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن ماه محرم هستیم، تصریح کرد: این ماه از جمله مناسبت‌هایی است که مردم از جمله مراجع عظام، علما، خطبا، کسبه، جوانان و نوجوانان و تمام اقشار علاقه‌مند هستند که ارادت خود را به اهل‌البیت (ع) به‌ویژه اباعبدالله حسین (ع) نشان دهند، ما نیز به‌عنوان مدیریت شهر به نقش‌آفرینی کنار مردم علاقه داریم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای تأمین اتوبوس برای هیئت‌های مذهبی، تأمین ایمنی جلسات با فعالیت نیروهای آتش‌نشانی و نظافت شهر با حضور پاکبانان در کنار مردم نقش‌آفرینی خواهد کرد؛ تجربه چند سال گذشته نشان می‌دهد مردم ما از فرهنگی برخوردار هستند که همزمان با تعهد به تعظیم شعائر دینی، حواسشان به شهر نیز هست.

قاسم‌زاده اظهار کرد: از هیئت‌های مذهبی درخواست می‌شود، مراقب مسائل ایمنی مکان عزاداری و ملاحظات در حوزه حمل‌ونقل ترافیک و نظافت شهر باشند، شهرداری نیز سعی کرده است به عنوان تسهیل‌گر کنار هیئت‌های مذهبی باشد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به استفاده از زیرساخت‌های تبلیغاتی شهر یا برپا کنندگان موکب برای ثبت درخواست‌های خود می‌توانند از طریق اپلیکیشن «اصفهان من» یا با ورود به درگاه My.Isfahan.ir به‌صورت غیرحضوری اقدام کنند تا با هماهنگی‌های انجام شده، مجوز برای آن‌ها بدون اتلاف وقت صادر شود؛ شهرداری برای بهتر انجام شدن کارها در ماه محرم در کنار مردم است.

شهردار اصفهان اضافه کرد: شهروندان اپلیکیشن «اصفهان من» را روی تلفن‌های همراه خود نصب کنند، زیرا به‌تدریج همه خدمات روی این بستر بارگذاری می‌شود و ارائه خدمت از این طریق انجام می‌شود.

کد خبر 673414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.