محبوس شدن یک مرد ۳۳ ساله در لبه‌های پرتگاهی کوه صفه/ سقوط داربست در خیابان بزرگمهر

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از محبوس شدن یک مرد ۳۳ ساله در لبه‌های پرتگاهی کوه صفه و سقوط داربست در خیابان بزرگمهر خبر داد.

سرآتشیار محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۲۵ روز گذشته_ پنجشنبه بیست‌ودوم تیرماه_ محبوسی یک مرد ۳۳ ساله در مسیرهای صعب‌العبور و پرتگاهی کوه صفه به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله اکیپ تخصصی نجات در کوهستان مستقر در ایستگاه شماره ۱۲ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با توجه به موقعیت خطرناک فرد و سختی دسترسی به وی، عملیات نجات با طناب و کارگاه‌های عملیاتی چندین ساعت در تاریکی شب ادامه داشت و در نهایت با رعایت تمام اصول ایمنی فرد محبوس شده از ارتفاع به محل امن منتقل شد و این عملیات ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ به پایان رسید.

سقوط داربست روی خودرو

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۵:۱۳ امروز _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ حادثه سقوط داربست روی سقف خودرو در خیابان بزرگمهر، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از تجهیزات نجات، اقدام به ایمن‌سازی محل کردند و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی و شهرداری شد؛ این حادثه خسارت جانی و مصدوم نداشت.

کد خبر 673399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.