ابها ۱ - سپاهان ۱/ تساوی شاگردان مورایس در آخرین بازی تدارکاتی اردوی ترکیه

سپاهان در آخرین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه به مصاف ابها عربستان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان عصر امروز _ جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ در دیدار تدارکاتی مقابل ابها عربستان به میدان رفت. این تیم در سوپرلیگ عربستان بازی می‌کند و فصل گذشته در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته بود.

در این دیدار که در اردوی پیش‌فصل سپاهان در کشور ترکیه برگزار شد، ژوزه مورایس از ابتدای نیمه نخست از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه خود استفاده کرد تا به آمادگی آن‌ها بیفزاید.

سپاهان در این دیدار به دنبال ارتقای آمادگی بازیکنان خود بود و با توجه به اینکه این مسابقه آخرین دیدار سپاهانی‌ها در ترکیه به شمار می‌رفت، آخرین تاکتیک‌های سرمربی در بازی مورد واکاوی قرار گرفت.

سپاهان در نیمه نخست بازی حملات بسیاری روی دروازه تیم ابها ترتیب داد و خیلی زود در دقیقه ۹ مسابقه توسط رامین رضائیان به گل رسید اما در ادامه نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند تا بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

تیم اصفهانی پس از آن در نیمه دوم بار دیگر بازی را هجومی شروع کرد و حملات بسیاری روی دروازه ابها ترتیب داد و در دقیقه ۵۰ ضربه قدرتمند رضا اسدی به تیرک دروازه برخورد کرد.

در شرایطی که سپاهانی‌ها چندین موقعیت گلزنی دیگر داشتند، تیم عربستانی در یک صحنه با یک ضربه از راه دور توانست به گل برسد تا گل خورده را جبران کند.

با این حال سپاهان دوباره دست از حملات خود برنداشت و در دقیقه ۸۸ بار دیگر ضربه احسان پهلوان به تیر دروازه خورد تا طلایی‌پوشان آخرین دیدار تدارکاتی خود را با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسانند.

کد خبر 673387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.