پایان لیگ هاکی ۵ نفره چمن بانوان با قهرمانی همدان

تیم همدان با غلبه‌بر آذربایجان‌شرقی، قهرمان مسابقات قهرمانی هاکی پنج‌ نفره چمن بزرگسالان بانوان کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز پایانی مسابقات هاکی پنج‌نفره چمن به میزبانی همدان و در دیدارهای نیمه نهایی، تیم‌های همدان و آذربایجان‌شرقی مقابل حریفان خود مرکزی و گچساران به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند که در دیدار نهایی تیم میزبان با پیروزی دو بر صفر مقابل حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت و آذربایجان‌شرقی در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین در دیدار رده بندی تیم مرکزی با نتیجه یک بر صفر مقابل کهگیلویه و بویراحمد (گچساران) جایگاه سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مراسم اهدای مدال و جام که با حضور معاون مدیرکل ورزش استان، مسئولان هیأت هاکی استان، اعضای کمیته فنی مسابقات و نمایندگان فدراسیون انجام شد، ضمن اهدای مدال و جام به تیم‌های برتر، تیم سیستان و بلوچستان به عنوان تیم اخلاق مسابقات انتخاب شد.

بهترین بازیکن مسابقات المیرا پوپاش از گیلان، پدیده جوان مسابقات، فاطمه بابازاده از آذربایجان شرقی و زینب احمدی از همدان برترین گلزن و نرگس رضایی‌فر از تیم مرکزی برترین دروازه‌بان مسابقات برگزیده شدند. ضمن اینکه از کیانفر مسئول کل کمیته داوران مسابقات، توانا و پولادی‌فرد مسئولان فنی کمیته داوران و ایران‌زاده و قبادی داوران دیدار نهایی با اهدای لوح تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 673374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.