یک طلا و یک برنز در انتظار آزادکاران ایران

امیرمحمد یزدانی در چارچوب مسابقات کشتی‌آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی به رده‌بندی رفت و محمد نخودی هم فینالیست شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات سه وزن پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی‌آزاد جام آندره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از ظهر امروز_ جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ در شهر بوداپست کشور مجارستان در حال برگزاری است و ملی‌پوشان کشورمان به روی تشک رفتند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به‌شرح زیر است:

امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم در دور اول مقابل آنتال از مجارستان با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. در مرحله بعد توکتومابتوف از قرقیزستان را با نتیجه هفت بر هفت شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در دیدار ماقبل فینال این مسابقات در یک کشتی پر حرف و حدیث با نتیجه ۹ بر هشت مقابل جوزف کریستوفر از آمریکا شکست خورد شد و به دیدار پایانی رده‌بندی راه یافت.

محمد بخشی دیگر کشتی‌گیر کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه هفت بر چهار مقابل کوسیاک از اوکراین به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر هفت مغلوب حسین از مصر شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه‌نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بهترین عملکرد روز دوم مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی را محمد نخودی رقم زد. نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مارشل از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور دوم مارستیلر از آمریکا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت؛ وی در این دیدار آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد، نخودی در این دیدار به مصاف ولادیمر گامکرلیدزه خواهد رفت.

علی سوادکوهی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر یک دومانیتسکی از اوکراین را از پیش‌رو برداشت. وی در این مرحله مقابل آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان با نتیجه شش بر چهار مغلوب شد و با توجه شکست حریفش در مقابل محمد نخودی، وی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کد خبر 673372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.