حسن تفتیان در دوی صدمتر برنزی شد/ نایب‌قهرمانی مهدی صابری در ماده پرتاب‌وزنه

مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا با نائب‌قهرمانی مهدی صابری در ماده پرتاب‌وزنه و برنز حسن تفتیان در دوی صدمتر برای ایران دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی صابری پرتاب‌گر اصفهانی تیم ملی دوومیدانی کشورمان در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب وزنه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا موفق شد در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گیرد و مدال نقره را از آن خود کند.

بر همین اساس صابری موفق شد با پرتابی به مسافت ۱۹.۹۸ متر در جایگاه دوم قرار گیرد و اولین مدال تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات را کسب کند.

همچنین در مرحله نهایی رقابت ماده صد متر مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا حسن تفتیان دونده دوهای سرعت تیم ملی دوومیدانی کشورمان موفق شد در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گیرد و مدال برنز را از آن خود کند.

حسن تفتیان موفق شد با ثبت زمان ۱۰.۲۳ ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد و سومین مدال تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات را کسب کند. در این رقابت ژاپنی با ثبت زمان ۱۰.۰۲ قهرمان و دونده کشور عربستان نیز با ثبت حد نصاب ۱۰.۱۹ ثانیه نایب قهرمان شد.

به گزارش ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا از روز بیست‌ویکم تیرماه آغاز شده و تا بیست‌وپنجم تیرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 673361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.