رئال مادرید اجازه خروج مدافعش را صادر کرد

مدافع اسپانیایی باشگاه رئال مادرید به صورت قرضی در این پنجره از تیم پایتخت جدا خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل فابریتزیو رومانو، خسوس وایخو مدافع اسپانیایی باشگاه رئال مادرید بر اساس توافقی تا پایان فصل از این تیم به صورت قرضی جدا خواهد شد.

مدافع ۲۶ ساله که در سال‌های اخیر فرصت بسیار کمی برای بازی کردن در ترکیب رئال مادرید داشته، قرار است به صورت قرضی از پایتخت اسپانیا برود و راهی گرانادا شود. در طول مدت حضور وایخو در مادرید، مربیان زیادی در این تیم مشغول به کار شده‌اند اما هیچکدام این بازیکن را به عنوان بازیکن ترکیب اصلی خود در نظر نگرفته‌اند.

باشگاه رئال مادرید هیچ سخت‌گیری خاصی برای این انتقال قرضی انجام نداده و به سادگی بر سر جابجایی وایخو به توافق رسیده است. این بازیکن که فرصت کمی برای بازی کردن در رئال مادرید داشته، مخالفتی با جابجایی خود ندارد و به سرعت پیشنهاد گرانادا را قبول کرده است.

بعد از انجام تست‌های پزشکی وایخو می‌تواند به صورت رسمی راهی گرانادا شود تا فصل آتی را در این باشگاه سپری کند. البته هنوز مادریدی‌ها درباره این انتقال به صورت رسمی بیانیه‌ای منتشر نکرده‌اند و باید صبر کرد تا فرایند انتقال وی به صورت کامل صورت گیرد.

وایخو پیش از این در تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و گرانادا نیز به صورت قرضی حضور داشته و محصول آکادمی تیم رئال زاراگوزا است.

کد خبر 673354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.