تمدید با ستاره جوان در دستور کار بارسا

لاپورتا علاقه زیادی به نگه داشتن ستاره جوان اسپانیایی خود در خط دفاع دارد و امیدوار است بتواند قرارداد او را به زودی تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت، باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا قرارداد بالده، مدافع جوان اسپانیایی خود را پیش از شروع لیگ تمدید کند.

بر اساس پیش‌بینی خبرگزاری‌های نزدیک به باشگاه کاتالان، تمدید قرارداد با بالده یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی بارسا در این پنجره به حساب می‌آید. این باشگاه می‌خواهد قرارداد ستاره جوان اسپانیایی را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کند.

بارسا و خورخه مندس، ایجنت بالده بر سر تمدید قرارداد بالده با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده‌اند. آبی‌اناری‌ها برای ثبت قرارداد بالده موانع مختلفی روبروی خود دارد که مهم‌ترین آن مسئله فرپلی مالی است. بازیکن و باشگاه هر دو علاقمند به همکاری و تمدید هستند و در صورت رسیدن بارسا به یک حاشیه امن مالی، تمدید قرارداد بالده انجام خواهد شد.

این ستاره اسپانیایی که یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جهان است، اهمیت زیادی برای غول‌های اسپانیایی دارد به طوری که لاپورتا اخیراً در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود این بازیکن فروشی نیست و علی‌رغم وجود پیشنهادات، اجازه جدایی وی را نخواهد داد.

بالده به خوبی توانسته است جای جوردی آلبا را برای آبی‌اناری‌ها پر کند و خودش را به هواداران بارسا و مدیریت باشگاه ثابت کند.

پیشنهادات مختلفی از سوی باشگاه‌های لیگ جزیره برای بالده ارسال شده اما هدف این بازیکن توپ زدن برای آبی‌اناری‌ها است و به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی‌کند.

کد خبر 673352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.