منچستریونایتد پیشنهاد تیم آتالانتا ایتالیا را نپذیرفت

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه بیست‌وسوم تیر ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

سان:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد پیشنهاد آتالانتا برای معاوضه راسموس هوجلوند با برخی از بازیکنان تیم خود رد کرده است.

* ویلیان مهاجم برزیلی سابق چلسی، پس از ناکامی از حضور در تمرینات پیش‌فصل باشگاه فولام، یک قدم به خروج از این تیم نزدیک‌تر شده است.

دیلی میرر:

* ادعا شده است که دنیل لوی، رئیس تاتنهام، آماده است تا به هری‌کین پیشنهاد دهد تا پس از بازنشستگی از فوتبال، سرمربی این تیم شود.

* اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، از جذب به موقع آندره اونانا دروازه‌بان اینترمیلان برای بردن او به آمریکا برای تمرینات پیش فصل، ناامید است.

* ریاض محرز در بحبوحه علاقه باشگاه‌های عربستان سعودی به او، با پپ گواردیولا درباره آینده خود در منچسترسیتی مذاکره خواهد کرد.

* باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس‌، به لطف رابطه خوب با اوانجلوس ماریناکیس، مالک فولام، در حال نزدیک شدن به انجام معامله‌ای برای جذب ویلیان است.

* تیم فوتبال اورتون با پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی برای ال بلال توره، ستاره مالی، اولین تلاش مهم خود را حضور در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، انجام داد.

دیلی میل:

* منچستریونایتد مذاکرات خود را با اینترمیلان از سر گرفته است تا بر سر جذب آندره اونانا دروازه‌بان افعی‌ها، به موفقیت دست یابد. اعتقاد بر این است که دو باشگاه در ارزش گذاری‌های خود، حدود ۶ میلیون پوند اختلاف نظر دارند.

دیلی اکسپرس:

* طبق گزارش‌ها، لیورپول اولین پیشنهاد خود را برای جذب رومئو لاویا، بازیکن ساوتهمپتون ارائه خواهد کرد، این درحالی است که جردن هندرسون تصمیم نهایی خود را در مورد انتقال به باشگاه الاتفاق عربستان به قرمزها اطلاع داده است.

سان اسکاتلند:

* آنتونیو کولاک در حال نزدیک شدن به انتقال ۲.۵ میلیون پوندی به تیم پارما ایتالیا است، و باشگاه رنجرز برای جذب دانیلو به عنوان جانشین او آماده است.

دیلی رکورد:

* سرمربی سلتیک، برندان راجرز، به میچل فریم جوان، این شانس را داده است که در تور پیش فصل پرتغال، خودی نشان دهد، این بازیکن ۱۷ ساله یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال است‌.

کد خبر 673318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.