شجاع دل مثل دله الی

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید.

روزنامه موندو با تیتر "من هم مثل همه کار می‌کنم" نوشت: اینیگو مارتینس از اشتیاقش برای شروع با بارسلونا گفت. او اولین و تنها مدافعی است که ژاوی برای فصل جدید به خدمت گرفته.

شجاع دل مثل دله الی

روزنامه توتو با تیتر "عربستان برای یووه جا دارد" نوشت: سرمایه‌گذارانی از خاورمیانه به دنبال پیراهن یوونتوس و البته پل پوگبا هستند. احتمال دارد پوگبا هم مسیر ستاره‌های دیگری را برود که راهی لیگ سعودی‌ها شدند. اسپانسری عرب هم پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی به یووه ارائه کرده است.

شجاع دل مثل دله الی

روزنامه کوریره با تیتر "ولاهوویچ آنبلاک می‌کند" نوشت: اگر کیلیان امباپه راهی رئال‌مادرید شود، دوشان ولاهوویچ هم به پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت. در حال حاضر آینده روملو لوکاکو هم به کیلیان امباپه بستگی دارد. چلسی و بایرن‌مونیخ هم خواهان ولاهوویچ هستند.

شجاع دل مثل دله الی

روزنامه گاتزتا با تیتر "بونوچی بیرون" نوشت: لئوناردو بونوچی هم از یوونتوس جدا شد. یوونتوسی‌ها به کاپیتان اعلام کرده‌اند که دیگر بخشی از پروژه تیم نیست.

شجاع دل مثل دله الی

روزنامه استار با تیتر "شجاع دل" نوشت: دله الی هافبک فعلی اورتون و پیشین تاتنهام از درد و رنج‌های دوران کودکی‌اش به گری نویل گفت. الی می‌گوید برای دوباره فوتبال بازی کردن، می‌جنگد.

شجاع دل مثل دله الی

کد خبر 673311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.