چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های سطح شهر قزوین بهسازی می‌شود

شهردار قزوین با اشاره به ضرورت به‌روزرسانی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر، گفت: تعمیر، نگهداری و بهسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های سپه، عمران، میرداماد، طالقانی، منتظری، هلال احمر، بلوار شهید بهشتی و سه راه نجف‌آباد انجام شده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تعمیر، نگهداری و بهسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در این نوبت تعمیر و نگهداری و بهسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های سپه، عمران، میرداماد، طالقانی، منتظری، هلال احمر، بلوار شهید بهشتی و سه راه نجف‌آباد انجام شد.

وی با بیان اینکه طراحی و به‌روزرسانی نقشه و برآورد کانال دلیچای واقع در شهرک دانش انجام شده است، افزود: پروژه حاضر در برنامه اجرایی مدیریت شهرداری منطقه چهار قرار دارد و مدیریت سیلاب رودخانه دلیچای انجام خواهد شد.

صباغی با بیان اینکه پروژه تأمین روشنایی فضای سبز خطی بلوار شهید چگینی در دست اجرا است، تاکید کرد: با توجه به آماده‌سازی بستر حاشیه غربی بلوار شهید چگینی برای احداث و توسعه فضای سبز، طرح ایجاد زیرساخت‌های پروژه شامل تأمین منابع آبی و ایجاد شبکه انتقال و توزیع آب خام و تأمین و ایجاد شبکه روشنایی در برنامه کاری قرار دارد.

وی ادامه داد: در راستای تأمین روشنایی این پروژه، عملیات حفاری و کابل‌گذاری برق به مساحت حدود یک هزار متر طول در حال انجام است.

شهردار قزوین اظهار کرد: با اتمام فاز حفاری و کابل‌گذاری، فاز بعدی پروژه شامل خرید و جایگذاری ۶۰ پایه چراغ به همراه انشعابات برق سه فاز و تابلوها و سایر تجهیزات روشنایی، انجام خواهد شد.

صباغی از اجرای عملیات لوله‌گذاری گاز با همکاری عوامل اجرایی اداره گاز در ناحیه عظیمیه خبر داد و گفت: این عملیات با هدف تأمین زیرساخت‌های لازم برای ساکنان این ناحیه جزو اولویت‌های شهرداری محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: پخش و تسطیح تراشه آسفالت جنب کانال نجف‌آباد در ناحیه اندیشه به منظور آماده‌سازی برای روکش آسفالت، تردد آسان و افزایش طول عمر آسفالت در دستور کار قرار دارد.

شهردار قزوین اضافه کرد: تنظیف و شست‌وشوی تجهیزات پارکی با توجه به فصل گرما و در راستای حفظ بهداشت بوستان‌ها، شست‌وشوی دوره‌ای تجهیزات پارکی به ویژه سطل‌های زباله و وسایل بازی کودکان، به صورت دوره‌ای در سطح تمام بوستان‌ها و فضای سبز خطی شهر ادامه دارد.

صباغی با بیان اینکه عملیات پیاده‌راه‌سازی آسفالت در سطح معابر ناحیه مهدیه ادامه دارد، تاکید کرد: در این نوبت معابر اصلی و فرعی محله آبگیلک با هدف تردد آسان عابران پیاده و رفاه حال شهروندان روکش آسفالت شد.

وی خاطرنشان کرد: استمرار عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری در سطح معابر ناحیه شهری عظیمیه با هدف تردد آسان خودروها و کسب رضایتمندی شهروندان در دستور کار عوامل شهرداری قرار دارد.

کد خبر 673299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.