زمین طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه تامین شد

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در یک اقدام جهادی و در یک پروسه یک هفته‌ای زمینی به استعداد دو هزار واحد جهت اجرای طرح جوانی زمین در نزدیکی کرمانشاه تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، رامین الماسی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات مهرداد آهکی مدیرکل سابق تقدیر به عمل آمد.

محمدطیب صحرایی در آئین معارفه سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار کرد: اقدامات خوبی در بحث نهضت ملی مسکن در استان شروع شده است و امیدوارم با سرعت بخشیدن به این اقدامات دغدغه‌های مردم را کاهش دهیم و به مهرداد آهکی خدا قوت می‌گوئیم و امیدواریم در هر سنگر و جایگاهی که قرار می‌گیرند برای خود، خانواده و جامعه مایه خیر و برکت باشند.

وی افزود: با توجه به کارهای بزرگی که پیش رو داریم، باید تلاش خود را بیشتر کنیم، امید است سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با انگیزه و تلاش متمرکز و جهادی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرند و به همراه مجموعه همکاران‌شان در یک تلاش جمعی بتوانند انجام وظیفه بهتری داشته باشند.

استاندار کرمانشاه گفت، مردم کرمانشاه شایسته خدمت و همراهی بیشتری هستند و امیدوارم همگی در راستای خدمت به این مردم شریف و مقاوم تلاشی مضاعف داشته باشیم و عامل به تکالیف بشویم. فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد که باید آن‌ها را قدر بدانیم و از آن‌ها برای خدمت به مردم و انقلاب استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: این اداره کل یکی از مجموعه‌هایی است که می‌تواند بهترین خدمت را به مردم ارائه دهد به عبارتی اگر مردم سرپناه بخواهند، سرپناه ایمن بخواهند یا شهرها و راه‌ها و استخوان‌بندی اصلی زندگی مردم رسیدگی بخواهد، این اداره کل می‌تواند بهترین خدمت را به مردم داشته باشد؛ بنابراین اگر صادقانه خدمت کنیم مطمئن باشید خداوند کمک می‌کند و حمایت می‌کند و انتظار دارم مجموعه اداره کل راه و شهرسازی همچون گذشته صادقانه به خدمت خود به مردم ادامه دهد.

تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت نیاز به یک کار جهادی داشت

در ادامه رامین الماسی سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار کرد: استان کرمانشاه بسیار مهم است و مسیر ترانزیت و مواصلاتی شرق آسیا که از اندونزی شروع می‌شود و از مسیر میرجاوه تا به غرب از مرز خسروی عبور می‌کند تا به بندر لاذقیه در سوریه برسد، از استان کرمانشاه عبور می‌کند و همین امر اهمیت استان کرمانشاه را بسیار بالا می‌برد که مسیر مشابه با حساسیت این استان وجود ندارد.

وی افزود: پس از ابلاغ سرپرستی از استانداری درخواست کردم یک هفته مراسم معارفه را با تأخیر برگزار کنند تا یک تست مدیریتی در اداره کل انجام دهیم و یک کارناشدنی و روی زمین مانده همچون طرح جوانی جمعیت را در استان تست بزنیم؛ چون موضوع جوانی جمعیت که یک امر مهم و از فرامین رهبر معظم انقلاب بود و به دلیل تأمین نشدن زمین روی زمین مانده بود و فقط ۹۰ قطعه زمین برای این طرح آماده شده بود که عدد بسیار پایینی بود و چون قرار بود به‌صورت سراسری افتتاحیه انجام شود، نیاز به یک کار جهادی و شبانه‌روزی داشت تا بتوانیم استان کرمانشاه را به سطح استان‌های دیگر برسانیم.

سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در طرح جوانی جمعیت به عنوان یک قانون مترقی بنا بر این است که به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۰ به بعد دارای فرزند سوم می‌شوند یک قطعه زمین واگذار شود.

وی ادامه داد: در کرمانشاه عقب بودیم و در روزی که ابلاغ سرپرستی صادر شد تیم عملیاتی را از بدنه قوی اداره کل راه و شهرسازی تشکیل دادیم و شناسایی، طراحی، تصمیم‌گیری و اجرای عملیات در اتاقی که از همان روز به نام اتاق جنگ نامگذاری شد، برنامه‌ریزی کردیم و تمام تشریفات مورد نیاز با حمایت خداوند و همکاری تمام دستگاه‌ها ظرف یک هفته انجام شد و زمین مورد نیاز به استعداد بیش از دوهزار واحد در نزدیکی کرمانشاه و در مسیر بیستون جهت اجرای طرح جوانی جمعیت جانمایی و ثبت و در اختیار قرار گرفته شد و یک پروسه دوماهه با همکاری و حمایت دستگاه‌های و تلاش همکاران ظرف یک هفته به سرانجام رسید.

الماسی گفت: استان کرمانشاه ظرفیت کار جهادی را دارد و از همکاران در شورای مسکن درخواست دارم که روحیه کار جهادی و بسیجی بر مبنای قانون را داشته باشند، این پروسه نشان داد می‌توان کارها را بهپصورت جهادی در حداقل زمان انجام دهیم و وعده ما همین خواهد بود.

کد خبر 673281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.