جردن هندرسون پیشنهاد الاتفاق عربستان را پذیرفت‌

براساس گزارش‌ها، جردن هندرسون پیشنهاد الاتفاق را پذیرفته و لیورپول اکنون قرار است با تیم استیون جرارد درباره مبلغ این انتقال صحبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جردن هندرسون‌، بازیکن ۳۳ ساله لیورپول، طور جدی به پیشنهاد الاتفاق، تیم لیگ‌برتر عربستان‌سعودی فکر می‌کند تا بتواند دوباره با هم تیمی سابقش، استیون جرارد متحد شود.

به گفته فابریزیو رومانو خبرنگار ورزشی مطرح دنیای فوتبال، هندرسون اکنون به‌صورت شفاهی با این انتقال موافقت کرده و قرارداد نیز آماده است. این بازیکن حتی با یورگن کلوپ، سرمربی تیم، صحبت کرده و مربی به او چراغ سبز نشان داده تا این حرکت را انجام دهد.

هندرسون تا سال ۲۰۲۵ در آنفیلد قرارداد دارد و لیورپول مبلغ زیادی برای انتقال این بازیکن را طلب خواهد کرد. این دو باشگاه اکنون روی ارزیابی این بازیکن کار خواهند کرد تا اینکه اجازه پرواز به عربستان سعودی به او داده شود.

لیورپول قبلاً رومئو لاویا هافبک ساوتهمپتون را به عنوان جایگزین احتمالی انتخاب کرده و آماده ارائه پیشنهاد برای این هافبک است که ۵۰ میلیون پوند (۶۳ میلیون دلار) ارزش دارد. علاوه بر این، فابینیو نیز نامش با انتقال به خاورمیانه مرتبط شده، زیرا گفته می‌شود الاتحاد در حال آماده‌سازی پیشنهادی ۴۰ میلیون پوندی برای مرد این برزیلی است.

به نظر می‌رسد هندرسون پس از ۴۹۲ بازی برای لیورپول، در نهایت از آنفیلد خداحافظی کند. او پس از جدایی استیون جرارد در سال ۲۰۱۵، کاپیتان شد و این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان رساند.

کد خبر 673267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.