یک ستاره دیگر از لیورپول در لیست تیم‌های عربستانی!

گفته می‌شود الاتحاد درحال آماده‌سازی ارسال پیشنهادی 40 میلیون پوندی، برای جذب فابینیو از لیورپول است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق گزارش The Athletic، باشگاه الاتحاد آماده است تا با پیشنهاد قابل توجه ۴۰ میلیون پوندی به لیورپول، فابینیو، هافبک برزیلی را جذب کند. پیش‌بینی می‌شود که نتیجه این انتقال به سرعت مشخص شود.

با این حال، نگرانی اصلی لیورپول در مورد انتقال احتمالی، رد کردن هافبک خود بدون داشتن یک جایگزین مناسب است. اگرچه آن‌ها رومئو لاویا از ساوتهمپتون را به عنوان جانشینی بالقوه در نظر گرفته‌اند و حتی در صورت عدم به نتیجه رسیدن معامله برای مویسس کایسدو هم، به خوبی از علاقه چلسی به او آگاه هستند.

فابینیو در حال حاضر تا سال ۲۰۲۶ با لیورپول قرارداد دارد و سه سال از قراردادش باقی مانده است. او یکی از بازیکنان کلیدی تیم یورگن کلوپ بود که در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، موفق شد ۴۹ بازی انجام دهد.

علاوه بر این، نام کاپیتان جردن هندرسون نیز با انتقال به عربستان‌سعودی مرتبط شده است، جایی که او می‌تواند با هم‌تیمی سابق خود استیون جرارد در الاتفاق متحد شود.، و این، باعث ضربه به خط میانی لیورپول می‌شود.

الاتحاد حرکات درستی را در بازار نقل و انتقالات انجام داده است زیرا آن‌ها قبلاً، انگولو کانته و کریم بنزما مهاجم سابق رئال‌مادرید را به خدمت گرفته‌اند. باشگاه مستقر در جده، جاه‌طلبی زیادی در جمع‌آوری یک تیم قدرتمند را نشان داده، اضافه شدن اخیر جوتا از سلتیک، و جذب فابینیو، قدرت بیشتری برای ترکیب آن‌ها خواهد داشت زیرا سران باشگاه امیدوارند از عنوان قهرمانی خود در لیگ عربستان در فصل ۲۰۲۳-۲۴ دفاع کنند.

کد خبر 673251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.