دوناروما در لیست فروش/ دروازه‌بان جدید PSG از انگلیس می‌آید؟

لوئیس انریکه می‌خواهد جانلوئیجی دوناروما را با جذب یک دروازه‌بان جدید به چالش بکشد و کپا آریزابالاگا از چلسی، در صدر فهرست نهایی او قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از روزنامه اکیپ، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، خواهان یک دروازه‌بان ماهر که بازی با پای خوبی داشته باشد، شده است. او در مورد دوناروما تردید دارد و قهرمان لیگ فرانسه، اکنون به طور فعال، به دنبال یک دروازه‌بان جدید است تا یا مرد ایتالیایی را به چالش بکشد یا به عنوان یک پشتیبان مطمئن در تیم حضور داشته باشد.

آریزابالاگای چلسی، یکی از نام‌هایی است که در ورزشگاه پارک دو پرنس به عنوان یک بازیکن خوب، نامش شنیده می‌شود. به علاوه، اعتقاد بر این است که پاری سن ژرمن پیشنهاد اولیه‌ای را برای هوگو لوریس، کاپیتان سابق فرانسه و دروازه‌بان تاتنهام هاتسپر، که گفته می‌خواهد باشگاه فعلی خود را ترک کند، ارسال کرده است، اما نگرانی‌هایی در مورد مناسب بودن او برای برنامه‌های لوئیز انریکه نیز وجود دارد. دیوید دخیا نیز به عنوان یک گزینه در نظر گرفته می‌شود، اما او در میان اهداف اصلی قرار ندارد.

پاری سن ژرمن همچنین باید آینده کیلور ناواس را که پس از دوران قرضی‌اش در ناتینگهام فارست، به تیم بازگشته، و مصمم است برای جایگاهش رقابت کند، مشخص کند. با این حال، انتظار می‌رود که این بازیکن کاستاریکایی به دلیل اینکه تنها یک سال از قراردادش باقی مانده، به فروش برود. درحالی که، سرخیو ریکو، دروازه‌بان سوم PSG نیز، از صدمات جدی سر، ناشی از یک حادثه اسب سواری، رنج می‌برد، اما درحال بهبود است.

چلسی ممکن است نخواهد از کپا جدا شود، زیرا سرمربی جدید (مائوریسیو پوچتینو) تصمیم گرفته که با انتقال ادوارد مندی به الاهلی، این بازیکن اسپانیایی شماره یک آبی‌ها باشد. از این رو، پاری سن ژرمن ممکن است مجبور شود به گزینه‌های دیگری در بازار توجه کند.

کد خبر 673250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.