ایجاد ظرفیت تولید روزانه ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تن آسفالت در کارخانه شهرداری اراک

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و ترافیک شورای اسلامی شهر اراک از ایجاد ظرفیت تولید روزانه ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری خبر داد.

علی‌اصغر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرا و توزیع ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تن آسفالت در معابر شهری انجام شده است و سازمان عمران و بازآفرینی شهری بر اساس اولویت‌بندی نسبت به آسفالت‌ریزی معابر اقدام خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اعتبار و هزینه‌های انجام شده، سال گذشته نسبت به احداث ساختمان آزمایشگاه مکانیک خاک و خریداری وسایل و تجهیزات آزمایشگاه اقدام شد که به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و ترافیک شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: در حوزه معدن سنگ‌شکن‌های شهرداری مورد تعمیر قرار گرفته و اورهال شده است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت کارخانه آسفالت شهرداری نیاز شهر به مصالح و دانه‌های سنگی را پاسخ و کیفیت روکش معابر شهر را ارتقا دهیم.

غفاری ادامه داد: در حال حاضر با توجه به دستگاه‌های موجود در کارخانه آسفالت، ظرفیت تولید روزانه ۷۰۰ تا هزار تن آسفالت برای مصارف داخلی، فروش و ایجاد درآمد برای مجموعه مدیریت شهری وجود دارد.

وی تصریح کرد: در کارگاه بلوک‌زنی نیز اقدامات منحصربه‌فردی از سال گذشته آغاز شده است، از آن جمله می‌توان به خرید ادوات و تجهیزات آزمایشگاهی اشاره کرد که مرحله به مرحله به کارگاه وارد می‌شود و تا دو ماه آینده این دستگاه‌ها جای‌گذاری و کالیبره خواهد شد و می‌توانیم با کم‌نظیرترین تجهیزات در سطح شهر پروژه‌هایی را اجرایی کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و ترافیک شورای اسلامی شهر اراک گفت: با توجه به وجود تقاطع‌های غیرهمسطح در شهر اراک خرید دستگاه بچینگ بتن نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته و در حال انجام است تا در پروژه‌های در حال اجرا به کار گرفته شود.

کد خبر 673246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.