کشف ۴۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۹۶۰ میلیون

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف چهار هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و در پی کسب اخباری مبنی بر نگهداری گازوئیل به صورت قاچاق در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از صحت موضوع، اکیپی از مأموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از یک ساختمان متروکه چهار هزار لیتر گازوئیل که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع نگهداری می‌شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت مکشوفه را ۹۶۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنها در این زمینه بیش از گذشته تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 673232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.