کشف ۲۳ وسیله نقلیه مسروقه و دستگیری ۳۷ سارق

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳۷ سارق و کشف ۲۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در پی اجرای طرح امنیت محله‌محور خبر داد.

‌سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور با هدف ارتقای سطح امنیت اجتماعی، پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان، خرده‌فروشان، معتادان و مجرمان تحت تعقیب طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در طی اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرمانده انتظامی شهرستان و با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد، ۳۷ سارق شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف ۱۸ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه، کشف هشت فقره سرقت، جمع‌آوری ۱۴ خرده‌فروش مواد مخدر به همراه کشف سه کیلو و ۶۹۰ گرم انواع مواد مخدر و جمع‌آوری چهار معتاد متجاهر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 673225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.