توقیف ۱۱ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف پنج دستگاه اُرگ و ۲۰ دستگاه ویولن خارجی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در عملیات مشترک مأموران پلیس راه استان با همکاری مأموران کلانتری ۲۲ شهرستان اصفهان خبر داد.

‌سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس راه استان اصفهان با همکاری مأموران کلانتری ۲۲ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، حین گشت‌زنی در محور بهارستان _ اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو مأموران طی هماهنگی با مرجع قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات پنج دستگاه اُرگ و ۲۰ دستگاه ویولن خارجی از داخل خودرو کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه‌های موسیقی مکشوفه بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند و سپس این اقلام توقیف و به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی استان منتقل شد.

وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان در برابر قاچاقچیان کالا ایستاده و اجازه عرض اندام به آنها نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 673223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.