بازداشت ۳ نفر از کارمندان شهرداری رشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت از بازداشت رئیس امور مالی، مسئول اموال و مسئول کارپردازی شهرداری منطقه پنج این شهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.

نادر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رئیس امور مالی، مسئول اموال و مسئول کارپردازی شهرداری منطقه پنج رشت روز گذشته بازداشت شدند و اتهام این افراد از سوی مراجع قضائی تخلفات مالی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تخلفات این افراد در حد اتهام است و پس از بررسی دقیق نتیجه را به شهروندان اعلام می‌کنیم، افزود: شعار شورای اسلامی شهر رشت در دوره ششم از ابتدای فعالیت خود، شفافیت مالی، مبارزه با فساد و حفظ حقوق شهروندان بوده است و نسبت به تخلفات مالی و اداری هیچ‌گونه اغماضی نمی‌کند و در این راستا آماده همکاری با دستگاه‌های نظارتی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حراست شهرداری به طور مستمر بر عملکرد کارکنان این نهاد نظارت دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری رشت یک مجموعه بسیار بزرگ با تعداد زیادی کارمند است که روزانه با یکدیگر مراودات فردی و اجتماعی دارند؛ بنابراین نمی‌توان رفتار تک‌تک کارکنان را در داخل و خارج از این نهاد زیر نظر گرفت.

حسینی تصریح کرد: چنانچه تخلفات مالی توسط سه کارمندان شهرداری منطقه پنج رشت صورت گرفته باشد، به شدت آن را محکوم می‌کنیم به شهروندان اطمینان می‌دهیم که حقوق آنها تضییع نمی‌شود زیرا حاکمیت و دستگاه‌های نظارتی در مبارزه فساد مالی و اداری عزم جدی دارند و دستگاه قضائی در برخورد با متخلفان هیچ‌گونه کوتاهی نمی‌کند.

به گزارش ایمنا، رشت دارای بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد، این شهر دارای پنج منطقه شهرداری است.

کد خبر 673207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.