9 دلیل که کسب و کارها از پنل پیامکی سیگنال استفاده می‌کنند

شاید وقتی که ۲۰ سال پیش، پیامک وارد شبکه تلفن همراه ایران شد، هیچکس تصور نمی‌کرد که چنین نقش گسترده‌ای در بازاریابی و کمپین‌های تبلیغاتی پیدا کند.

حتی در سال‌های اخیر که روش‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی جدید مانند فضای مجازی ظهور کرده است،‌ باز هم چیزی از نقش پیامک کاسته نشده است؛ زیرا پیامک دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را به صرفه و فوری می‌نماید.

استفاده از یک پنل پیامکی مناسب، فرایند بازاریابی و اطلاع‌رسانی را برای شرکت‌ها ساده و فراهم می‌کند. در این بین استفاده از پنل پیامکی سیگنال به طور گسترده‌ای میان صاحبان کسب‌وکار رونق گرفته‌ است. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که دلایل واقعی این موفقیت چه بوده است؟ چرا کارفرماها به شکل قابل توجهی این پنل را بر سایر سرویس‌ها ترجیح می‌دهند؟ و چرا بهتر است شما نیز به سراغ سیگنال بروید؟ با ما همراه باشید.

تبلیغات و بازاریابی پیامکی چیست؟

همه ما دست ‌کم در طول روز یا هفته چندین پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنیم. به همین دلیل می‌توان گفت که همه مردم به طور کلی با این موضوع آشنا هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا با وجود تنوع وسایل ارتباطی همچنان بر پیامک اصرار وجود دارد؟ آیا از نرخ پاسخ مشترکان به پیامک اطلاع دارید و انواع پیامک‌های بازاریابی و اطلاع‌رسانی را می‌شناسید؟

پیامک همچنان به عنوان موثرترین روش تبلیغاتی شناخته می‌شود. به این دلیل که پوشش شبکه پیامک در کشور بالای ۸۰ درصد و نرخ باز شدن پیام‌ها حدود ۹۷ درصد است! در حالی که این روش به شکل چشمگیری ارزان‌تر از همه روش‌های تبلیغاتی است.

در صورت استفاده از یک پنل پیامکی مناسب، مانند سیگنال که رابط کاربری خوب و پشتیبانی کاملی ارائه می‌دهد می‌توانید در مدت کوتاهی مخاطبان خود را دوچندان کنید.

9 دلیل که کسب و کارها از پنل پیامکی سیگنال استفاده می‌کنند

امکاناتی که پنل پیامکی سیگنال در اختیار شما قرار می دهد

در صورت استفاده از پنل پیامکی سیگنال امکان استفاده از کاربردهای زیر برای شما فراهم است:

  • ارسال انواع پیامک‌های مناسبتی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی: برای اینکه مشتری‌ها شما را فراموش نکنند می‌توانید به صورت دوره‌ای و انبوه پیامک‌هایی که نام برند و محصولات شما را یادآوری می‌کند ارسال کنید.
  • امکان اتصال به سایت و اپلیکیشن شما: با اتصال پنل پیامکی سیگنال به سایت یا اپ خود امکان ارسال پیامک‌های خودکار خوش‌آمدگویی، احراز هویت و... را فراهم کنید.
  • برگزاری مسابقه و نظرسنجی: برای افزایش تعامل مشتریان یا جلب اعتماد آن‌ها مسابقات پیامکی برگزار نمایید.
  • پیامک سررسید: پیام‌های سررسید قسط، قبض یا بیمه نامه را به صورت خودکار به کاربران خود ارسال نمایید.
  • مدیریت نوبت دهی: برای نظم بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت خود و مخاطبان، از سیستم نوبت‌دهی پیامکی استفاده کنید.
  • منشی هوشمند: با تنظیم متن‌های خودکار و آماده، حجم بالای پیامک‌های دریافت را کنترل کنید.

چه چیزی پنل پیامکی سیگنال را از سایرین متمایز کرده است؟

در ادامه بعضی از ویژگی‌های خاص پنل پیامکی سیگنال که باعث می‌شود برای صاحبان کسب‌وکار جذاب باشد را معرفی و بررسی می‌کنیم.

۱- پشتیبان شخصی

سیگنال به عنوان پشتیبان شخصی شما عمل می‌کند. به این معنا که در هر زمان که به مشاوره و راهنمایی نیاز داشته باشید، کارشناس در کنار شما حاضر است و چالش شما را برطرف خواهد کرد.

۲- تیم طراحی متن

اگر نمی‌دانید که چگونه محتوای پیامک‌های خود را تنظیم کنید نیازی به نگرانی نیست. پنل سیگنال با تیم طراحی متن و هزاران نمونه پیامک آماده در موضوعات مختلف مشکل شما را به بهترین نحو برطرف می‌کند.

۳- ساخت، اجرا، تحلیل کمپین‌ها توسط پشتیبان

سیگنال فقط یک سرویس ارسال پیامک نیست. بلکه به شما کمک می‌کند که درک کاملی از بازخورد بازاریابی پیامکی خود داشته باشید. به کمک ساین پنل پیامکی می‌تواند انواع کمپین‌های مورد نظر خود را اجرا نمایید، میزان تحویل پیامک‌ها را مشاهده کنید، نرخ بازخورد و کلیک روی لینک‌ها را بررسی کنید و نتایج شرکت در نظرسنجی و مسابقه را دسته‌بندی و تحلیل نمایید.

۴- تعرفه رقابتی

به طور قطع می‌توان گفت که سیگنال در میان همه سرویس‌های ارسال پیامک انبوه مناسب ترین قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهد. این در حالی است که کیفیت و جامعیت خدمات سیگنال به شکل واضحی از رقبا بیشتر است.

۵- ارائه راهکارهای تبلیغاتی مختلف

تبلیغات پیامکی می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد که معرفی مستقیم خدمات و محصولات فقط یکی از آن‌ها است. به کمک پشتیبانی سیگنال با انواع راهکارهایی که به بازخورد بیشتر منتج می‌شود آشنا می‌شوید.

9 دلیل که کسب و کارها از پنل پیامکی سیگنال استفاده می‌کنند

۶- تجربه بالا

پنل پیامکی سیگنال از سال ۱۳۹۰ با ایجاد یک سرویس ارسال پیامک انبوه فعالیت خود را آغاز کرده است. بنابراین می‌توان گفت این پنل از آغازین سال‌های داغ شدن بازاریابی پیامکی در این حوزه مشغول بوده است و اکنون به یکی از حرفه‌ای‌ترین و با تجربه‌ترین پنل‌های پیامکی کشور تبدیل شده است.

۷- مجهز به وب سرویس پیامکی

پنل پیامکی سیگنال برخلاف بسیاری از سرویس‌های پیامکی، امکان استفاده از وب سرویس را نیز فراهم کرده است. با استفاده از این امکان، شما می‌توانید سایت یا اپ خود را به پنل متصل کنید و پیام‌های خودکار به مخاطبان خود ارسال نمایید.

۸- آموزش صفر تا صد

اگر نمی‌دانید چطور با پنل پیامکی کار کنید یا پیامک‌های خود را تنظیم را کنید نیاز به نگرانی نیست. سیگنال محتوای آموزشی کاملی را برای کار کردن با پنل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۹- تیم جوان و خلاق

برخلاف بسیاری از رقبا، سیگنال یک بستر ساده با قابلیت‌های ثابت و بدون تغییر نیست. این مجموعه با استفاده از نیروهای جوان، خلاق و متخصص هر روزه در پی ارتقا و پیشرفت خود است. افزایش امکانات و قابلیت‌های پنل پیامکی در چند سال گذشته به خوبی گواه این مسئله است.

چگونه پنل پیامکی سیگنال را تهیه کنیم؟

همان‌طور که گفته شد استفاده از پنل پیامکی سیگنال به شکل قابل توجهی بر استفاده از سایر سرویس‌های پیامکی ترجیح دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پنل و کاربردهای آن و همچنین تهیه پنل پیامکی برای کسب‌وکار خود کافی است به سایت سیگنال به آدرس https://signalads.com/ مراجعه کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

کد خبر 673201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.