خیابان‌سازی «عاشق‌ اصفهانی شرقی» با هدف ایمن‌سازی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: در راستای جلوگیری از تصادفات ناشی از ناایمن‌بودن خیابان عاشق اصفهانی شرقی و کاهش ترافیک اتوبان شهید آقابابایی، پروژه‌ای تحت عنوان «احداث خیابان عاشق اصفهانی سوم» با بودجه ۲۷۸ میلیارد ریال در این سازمان تعریف شد.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدفاصل میدان جوان تا محله جلوان و اتوبان فرودگاه جاده‌ای وجود داشت که به سبب تصادفات منجر به فوت و جرح، با عناوینی همچون جاده مرگ شناخته می‌شد.

وی افزود: این مسیر که با نام «خیابان عاشق اصفهانی شرقی» نیز شناخته می‌شود، دارای عرض بسیار کم با آسفالتی فرسوده، بدون هیچ روشنایی، به‌صورت دوطرفه و خطرناک در دسترس شهروندان بود که پس از رفع مشکلات بین‌بخشی همچون قرارگیری در حریم شهر، به اراضی شهر اصفهان الحاق شد تا شهرداری بتواند در قالب پروژه‌ای این مشکل شهروندان را رفع کند.

خیابان‌سازی «عاشق‌اصفهانی شرقی» با هدف ایمن‌سازی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در همین راستا پروژه‌ای تحت عنوان «احداث خیابان عاشق اصفهانی سوم» در این سازمان تعریف شد تا علاوه بر جلوگیری از تصادفات ناشی از ناایمن بودن جاده، ترافیک اتوبان شهید آقابابایی نیز کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مبلغ پیمان پروژه احداث خیابان عاشق اصفهانی سوم، ۲۷۸ میلیارد ریال بوده و تاکنون ۹۹ درصد پیشرفت داشته است، اضافه کرد: برای اجرای این پروژه ۲۲ هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۳۰ هزار مترمربع بسترسازی انجام و ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب مصالح برای زیرسازی و روسازی و ۸۵۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.

کد خبر 673181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.