خیابان‌سازی ضلع شرقی کانال جی‌شیر با ۱۸۶ میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه با اجرای پروژه ساماندهی ضلع شرقی کانال جی‌شیر، دسترسی به محدوده این ضلع کانال و منطقه ۱۵ تسهیل و امکان دسترسی شهروندان به خیابان مشتاق فراهم می‌شود، گفت: این پروژه با مبلغ اولیه پیمان ۱۸۶ میلیارد ریال اجرا شده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته، ضلع غربی کانال جی‌شیر ساماندهی و خیابان‌سازی شده بود، این ضرورت وجود داشت که ضلع شرقی آن نیز خیابان‌سازی شود.

خیابان‌سازی ضلع شرقی کانال جی‌شیر با ۱۸۶ میلیارد ریال اعتبار

وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای اصفهان مدعی و متولی بخش دیگر حریم این کانال است، افزود: با هماهنگی بین شهرداری و این شرکت، قرار شد بدون تجاوز به حریم کانال، آن را ساماندهی کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه با اجرای پروژه ساماندهی ضلع شرقی کانال جی‌شیر، دسترسی به محدوده این ضلع کانال جی‌شیر و منطقه ۱۵ تسهیل و دسترسی شهروندان به خیابان مشتاق فراهم می‌شود، افزود: این پروژه با مبلغ اولیه پیمان ۱۸۶ میلیارد ریال اجرا شده است.

خیابان‌سازی ضلع شرقی کانال جی‌شیر با ۱۸۶ میلیارد ریال اعتبار

وی با اشاره به هدف از احداث خیابان ضلع شرقی کانال جی‌شیر، گفت: این پروژه در راستای کاهش بار ترافیکی لاین غربی اجرا شده است و همچنین دسترسی بهتر ساکنان به خیابان عارف با توجه به انبوه‌سازی در مجاورت خیابان، همچنین مدرسه در حال ساخت را تأمین می‌کند که در حال حاضر پروژه آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 673162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.