عباس جدیدی مجمع فدراسیون کشتی را ترک کرد+فیلم

عباس جدیدی در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی سؤالی پرسید که بی‌پاسخ ماند و در ادامه به نشانه اعتراض مجمع این فدراسیون را ترک کرد.

به گزارش ایمنا، در ابتدای مجمع ابراهیم مهربان دبیر انتخابات فدراسیون کشتی از انصراف رسمی جمشید خیرآبادی و مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان خبر داد.

عباس جدیدی نسبت به این بند اعتراض داشت و در ادامه زمانی که کاندیدا برای صحبت کردن به جایگاه دعوت شدند، نسبت به اینکه چرا ابتدا اسم او اعلام شده، اعتراض کرد.

نام جدیدی بعد از حمید بنی‌تمیم اعلام شد که در مجمع حضور نداشت. نماینده وزارت ورزش در واکنش به این اعتراض تاکید کرد که دعوت به جایگاه براساس حروف الفباست.

عباس جدیدی مجمع فدراسیون کشتی را ترک کرد+فیلم

جدیدی بعد از حضور در جایگاه از پولادگر پرسید این مجمع بر پایه کدام اساسنامه سال ۹۶ یا اساسنامه ابلاغی هیئت وزیران برگزار می‌شود که پولادگر به سوال او جواب نداد تا جدیدی ادامه دهد: سوال من که بی پاسخ ماند و اصل دموکراسی زیر سوال می‌رود. علاوه بر این کمتر از ۱۵ ساعت همه اسامی افراد تایید صلاحیت شده به وزارت ورزش ابلاغ شد باوجودی که سخنگوی فدراسیون می‌گفت اسامی ۶ نفر تایید شده است. در این ۱۵ ساعت جایی برای هیچ کاندیدی برای سفر و اعلام برنامه‌هایش نماند. دیدار ما با وزیر ورزش بماند برای محاکم قضایی.

جدیدی بعد از اعتراض به روند برگزاری انتخابات و اعلام پیگیری این موضوع از سوی مراجع قضایی، گفت:به جو این انتخابات غیرقانونی که براساس یک اساسنامه غیرقانونمند است، اعتراض دارم و جلسه را ترک می‌کنم.

کد خبر 673158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.