برنامه تبریز برای خواهرخواندگی جدید با شهرهای دنیا

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب‌وکار شورای اسلامی شهر تبریز از تلاش برای گسترش ارتباط با شهرهای خواهرخوانده تبریز خبر داد و گفت: خواهرخواندگی با شهرهای جدید از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر در شصت‌وهشتمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: شوراهای اسلامی تبلور مسئولیت اجتماعی مردم است و با رشد شهرنشینی و افزایش مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضور شوراهای شهر بیشتر احساس شد.

وی با اشاره به اهداف تشکیل شوراهای اسلامی شهر افزود: ایجاد مدیریت واحد شهری و خروج از مدیریت چندپارگی و حذف عملکرد جزیره‌ای از مهم‌ترین اهداف تشکیل شورای اسلامی شهر بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه عقل جمعی، خروجی بهتری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این اجلاس می‌تواند برکات زیادی برای شهرها داشته باشد.

حجت‌الاسلام زعفرانچی‌لر تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم ارتباط شوراها بیش از این اجلاس باشد و نام هرکدام از شهرها در دیگر شهرها استفاده شود، به عنوان مثال این نام‌ها می‌تواند در غرفه‌های نمایشگاهی، نام یک خیابان و کوچه نمایان شود.

کد خبر 673139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م ع IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    بهترین خواهر خوانده تبریز کویر لوت خواهد بود