رونمایی از آلبوم « بهار بدون تو» در هنرسرای خورشید

مدیر دفتر تخصصی موسیقی شهرداری اصفهان از رونمایی دومین آلبوم تولیدی این دفتر با عنوان «بهار بدون تو» در هنرسرای خورشید اصفهان خبر داد.

سجاد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «آلبوم بهار بدون تو»، دومین آلبوم تولیدشده از مجموع ۲۷ پروژه موسیقایی دفتر تخصصی موسیقی شهرداری اصفهان است که روز جمعه، بیست‌وسوم تیرماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ در محل هنرسرای خورشید رونمایی می‌شود.

وی افزود: آلبوم «بهار بدون تو»، اثری از فرید اسماعیلی با حمایت دفتر تخصصی موسیقی شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تولید شده است.

مدیر دفتر تخصصی موسیقی شهرداری اصفهان یادآور شد: در آیین رونمایی از آلبوم بهار بدون تو، حامد یونسی، حمیدرضا معینی و حسن منصوری سخنرانی خواهد داشت.

رونمایی از آلبوم « بهار بدون تو» در هنرسرای خورشید

رضایی با بیان اینکه در مراسم رونمایی، بعضی از قطعات این آلبوم به‌صورت زنده اجرا خواهد شد، تصریح کرد: سال گذشته به دلیل فضایی که بر جامعه حاکم بود، فقط آلبوم گل بی‌خار، اثر استاد شاهزیدی رونمایی شد.

وی تصریح کرد: ایده اولیه آلبوم بهار بدون تو، توسط فرید اسماعیلی، کارشناس ارشد آهنگسازی از دانشگاه تهران اواخر سال ۱۳۹۹ مطرح شد که ۱۲ قطعه از نغمه‌های محلی سرزمین پهناور ایران را که هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت بسیار پربارتر از موسیقی سایر کشورهای اطراف است.

رضایی ادامه داد: در تنظیم این قطعات سعی شده است ملودی‌ها، واضح، روشن و به دور از پیچیدگی‌های رایج به گوش شنونده برسد و در واقع ارکستراسیون، فرم و هارمونی در خدمت بیان رسا و شیوای ملودی قرار گیرد.

وی گفت: نام آلبوم از قطعه «بهار سن سیز» گرفته شده که به معنای بهار بدون تو است از دیگر قطعات تنظیم‌شده می‌توان به نغمه محلی ساری گلین، لیلی باوان و کوه‌های سابونات اشاره کرد.

مدیر دفتر تخصصی موسیقی شهرداری اصفهان با اشاره به تولیدات فاخر موسیقیایی این دفتر در سال جاری اظهار کرد: آلبوم «تبرزین» یکی از تولیدات موسیقایی فاخر این دفتر است که سال جاری و در موزه موسیقی اصفهان به عنوان اولین آلبوم تولیدی این دفتر رونمایی شد.

کد خبر 673124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.